Mikä (yön??) biisi???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä se on??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
11. Satelliitit

Säv. Olli Lindholm / San. Pauli Hanhiniemi / Sov. Jani Viitanen & Markku Petander / Poplandia Music Oy, 1996
Sivun alkuun

välillemme kertynyt on aikaa
mahtuu matkaa mahtuu talot kaupungin
vuodet nää tekee vuotten tehtävää
vaikka rakastit ja vaikka rakastin

meitä kohtalomme viskoo minne tahtoo
tai tasaisesti liukuhihna kuljettaa
karisseet ovat yltä koristeet
mut' en osaa enkä tahdo unohtaa

me niinkuin satelliitit tyhjää kynnetään
rohkeutta saan kun yössä välähdyksen nään
ehkä aikanaan, rata rataa sivuaa
ja vierelläs saan hetken matkustaa

mua ympäröi tää sysimusta kylmyys
niinkuin paikoillensa jähmettynyt syys
ja vuodet nää tekee vuotten tehtävää
vaikka rakastit ja vaikka rakastin
 

Yhteistyössä