Mistä apua liitoskipuihin? Tuskaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Onko mitään kotikonstia mistä vois saada apua liitoskipuihin?
Rv 35+ 3 menossa...
En voi tehdä jhuuri mitään. Häpyluu on ihan tulessa ja kuin puukkoa väännettäis siellä...
Vauva on laskeutunut jo tosi alas, voisiko se tehdä lisätä näitä kipuja. Edellisessä raskauksessa ei ollut näin pahoja...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Millanen tukivyö?
Onko liitoski´puihin tarkoitettu tukivöitä erikseen?

Se on kuin leveä vyö joka laitetaan tuohon mahan "alle"

http://www.bebes.fi/kauppa/product_reviews.php?products_id=76&reviews_id=640&cookiecheck=1
Tuossa on esimerkki.

Mulle ehdotettiin akupunktiota liitoskipuihin, mut en uskaltanut sinne mennä. :snotty:
Työkaveri (fysioterapeutti ) neuvoi laittamaan miehen leveän vyön lantiolle ja kiristämään niin tiukalle kuin vain pystyy. On vissiin köyhän miehen versio tukivyöstä. =)

Mulla auttoi ekassa raskaudessa kuumalla vedellä täytetty pullo jalkovälissä, kun silloin oli vielä mahdollista istua aloillaan. Eikä sekään tietenkään kipua poistanut, helpotti kuitenkin hetkeksi.

Tai en mä makoilemaan pysty ku pitää (tai pitäis) mennä tuon pikku neitin perässä joka menossa kokoajan väärään paikkaan jne...
saas nähä milloin sattuu jotain ku mun ylösnous jne on niin hidasta. Prkl!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tai en mä makoilemaan pysty ku pitää (tai pitäis) mennä tuon pikku neitin perässä joka menossa kokoajan väärään paikkaan jne...
saas nähä milloin sattuu jotain ku mun ylösnous jne on niin hidasta. Prkl!!!!

:hug:

Mun piti ihan oikeesti kontata kolmannessa raskaudessa, kun vauva rupes yöllä huutamaan, ja miehen piti saada nukkua. Karmeaa silloin, mutta näin jälkeenpäin voi jo nauraa. Koita kestää! =)

Yhteistyössä