Missikisojen katsominen 6v tytön kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mankell

Aktiivinen jäsen
19.04.2004
5 095
0
36
Katsottiin eilen missikisoja perheen voimin. Tytär oli kiinnostunut ymmärtämään, mitä näkee. Hän kyseli mm. , et mitä nuo tytöt tekee, kuka voittaa, miksi kaunein voittaa, mitä ne sitten tekee, miksi äänestettään, kenen mielestä kaunein. Miksi nuo tuolleen ketkuttaa, kutittaako niitä, miksi niillä on mutaa vartalossa jne jne.

Ja siinä selitellessäni oikein syvällisesti hoksasin, et onpas typerrääkin typerämpi kilpailu ja varmasti viimeisin missikisa jonka itse katson. :D

Meillä 6 v kävi vaan kurkkaamassa, kun voittaja julkistettiin ja tuumas: "Onkos toi nyt sitten Suomen kaunein?" Ja lähti samantein matkoihinsa...

Itsekkin katselin vaan sen bikinikierroksen (ja se ketkuttelu oli aivan hirveetä ) ja sitten sen lopun koko kisasta.

Meillä mukulat oli kovasti jo omissa punkissaan pötköttelemässä ja nukkumattia metsästämässä missikisojen aikaan. Mutta voisin vaan kuvitella meidän eskarilaisen pojan sanomiset misseistä.. Hänelle tuntuu tärkeintä olevan naisella KIRKAS ääni. :D

Alkuperäinen kirjoittaja fdaf:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Heka, 7-vuotta, totesi missiehdokkaista "kamalia kuikeloita..." ja kysyi, tuleeko oikeaa ohjelmaa. OIkeaa ohjelmaa mekin kaipasimme...

*taputtaa* Kasvatat siellä oikein tasapainoista ihmistä. :(

Tasapaksua?
:saint:

Heka rakastaa naisia, kaikkia ja kaiken kokoisia, mutta laihuus ei ole mieleen. Ja Heka siis näki vain sen ketkuttelumainospätkän.

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Niin, ja sitä mä ihmettelin, ku pitivät muotinäytöstä PÄIVÄKODISSA! Meni vähän jo niinku mauttomuuden puolelle!

ai pitivät?..no mautonta oli kanssa se saamarin seksi kiehnäys bikini show.. :x
ennemmin perinteet kunniaan..se vaan oli jotenkin järkkyä :x

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Niin, ja sitä mä ihmettelin, ku pitivät muotinäytöstä PÄIVÄKODISSA! Meni vähän jo niinku mauttomuuden puolelle!

ai pitivät?..no mautonta oli kanssa se saamarin seksi kiehnäys bikini show.. :x
ennemmin perinteet kunniaan..se vaan oli jotenkin järkkyä :x

Juu! Joo, miusta kans oli karmeeta se ketkutus. SItäpaitsi niiden kasvoista ei saanut kunnon kuvaa, ku meikkiä oli työnnetty aivan liikaa! Ihan ihmeelliset kisat olivat! Joutas lopettaa vaiks koko kisa mun puolesta!

Minusta ne iltapuvut on kamalia ja tosiaan jos meikit ois jostain muualta kun 80-luvulta missit olisi huomattavasti kauniimpia luonnollisemmassa meikissä... Kirkkaat huulipunat ym on :x Monesti kisassa ajattelee että onpas järkyn näköinen, sitten jälkeenpäin näkee kuvan jossain "normaali" tilassa tai livenä niin onkin tosi kaunis...

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Minusta ne iltapuvut on kamalia ja tosiaan jos meilit ois jostain muualta kun 80-luvulta missit olisi huomattavasti kauniimpia luonnollisemmassa meikissä... Kirkkaat huulipuna ym on :x Monesti kisassa ajattelee että onpas järkyn näköinen, sitten jälkeenpäin näkee kuvan jossain "normaali" tilassa tai livenä niin onkin tosi kaunis...

ne iltapuvut oli kieltämättä vähän outoja, kuin jotain mammamekkoja niiiden päällä. Ja kampaukset ja meikit lisänä tytöt näytti tosi paljon vanhemmilta mitä olivatkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
mutta nuo suomen missikisat kun ovat niin nopea juttukin! tààllà missiehdokkaita on hirvittàvàn suuri joukko ja làhetyksià ennen finaalia useampana pàivànà.

taalla taas missikisoja ei noteerata lainkaan. ei nay telkkarissa tai lehdissa. pari vuotta sitten oli miss englannista juttua, kun kisan voitti muslimitytto ja
perhe vahan paheksui paljastavia pukuja. tama siis ainoa kerta 8 v aikanakun noista kisoista olen telkkarissa kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
mutta nuo suomen missikisat kun ovat niin nopea juttukin! tààllà missiehdokkaita on hirvittàvàn suuri joukko ja làhetyksià ennen finaalia useampana pàivànà.

taalla taas missikisoja ei noteerata lainkaan. ei nay telkkarissa tai lehdissa. pari vuotta sitten oli miss englannista juttua, kun kisan voitti muslimitytto ja
perhe vahan paheksui paljastavia pukuja. tama siis ainoa kerta 8 v aikanakun noista kisoista olen telkkarissa kuullut.

nioin, viime viikonloppuna juttelin tààllà erààn englantilaisen ystàvàttàreni kanssa ja hàn juuri kertoi tuosta kauneusarvojen erilisuudesta esim englantilaisessa telkussa. vertailimme siis italian ja englannin eroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aha.
Me katsoimme pikkukoululaisen kanssa, ja ihan kiva kisa oli.
Oletko ruma?

En, oletko sinä. :D

En. Ajattelin vain, että sinä olet. Vai kuulutko niihin, joiden mielestä on älykästä olla kyyninen ja ironinen ja lapsetkin opetetaan jo pienestä arvostelemaan kaikkea. Luuletko että on älykkäämpi, kun löytää vain joka asiasta valitettavaa, ei mistään hyvää?

No, voin kertoa, ei ole hienoa eikä älykästä. Mätämuna on sellainen ihminen.

Mun mielestä se oli ihan kiva juttu.Ja sekin kun olivat vanhainkodissa.
Kivemmat nämä kisat olivat kuin aikaisemmat.

Aha.
Oletko ruma?

En. Ajattelin vain, että sinä olet. Vai kuulutko niihin, joiden mielestä on älykästä olla kyyninen ja ironinen ja lapsetkin opetetaan jo pienestä arvostelemaan kaikkea. Luuletko että on älykkäämpi, kun löytää vain joka asiasta valitettavaa, ei mistään hyvää?

Ei kai se nyt tarkoita, että on kyyninen ja opettaa lapsensa arvostelemaan kaikkea, jos huomaa, että missikisoissa ei ole mitään älyä? Kiva jos oli teistä kivaa, mutta itse en pystynyt myötähäpeältä kisoja katsomaan. Kuulostaa siltä, että olet itse aikoinasi missikisoihin osallistunut...

Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Aha.
Oletko ruma?

Ei kai se nyt tarkoita, että on kyyninen ja opettaa lapsensa arvostelemaan kaikkea, jos huomaa, että missikisoissa ei ole mitään älyä? Kiva jos oli teistä kivaa, mutta itse en pystynyt myötähäpeältä kisoja katsomaan. Kuulostaa siltä, että olet itse aikoinasi missikisoihin osallistunut...

En ole osallistunut koskaan missikisoihin. Ja tyttäreni ei ole koskaan ollut kiinnostunut vaatteista tai ulkonäöstä. silti katsoi ihan tyytyväisenä.

Kuitenkaan mielestäni ei ole mitään pahaa tai hävettävää kauneudessa.

ihan mukava kisa joo.. mutta se bikinihässäkkä oli kovin sekava.. vilautettiin vaan jostain kohtaa kun ennen kamera mennyt päästä varpaisiin ja takaisin..nyt vaan melkin naama ja sitten joku sekava välähdys jostain kohtaa.

mutta muuten ihan kiva kisa.. ja joo mä kanssa suosittelisin ilman meikkiä kierrosta.

Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Aha.
Oletko ruma?

Ja kyllä se vain siltä tuntuu, että aika moni opettaa lapsensa tuollaiseksi ja se on hienoa. Nykyään jos lapsi nauraa on jo vähä-älyinen suunnilleen, jos on yli 3v. Pitää olla myrtsi ilme naamalla ja haukkua ja arvostella kaikkea, niin on fiksu.

Omien lasteni olen antanut olla lapsia ja iloita ja nauraa, mutta kyllä se joitakin ärsyttää, kun joku ei asetu muottiin.

Inhottaa tuollainen arvostelu. Miksi katsoa jos ei tykkää?

kyllàpà nyt utliaisuus iski. mitkà ihmeen kisat ne siellà on olleetkaan..... saa tàstà keskustelusta semmosen kàsityksen ettà oli jotenkin moraalitonta. ei minusta missikisoissa mitààn moraalitonta ole, mutta kuten sanottu en nàità kisoja tààltàkàsin nàhnyt. jos missikisat ovat àlytòntà, kysyisin vaan ettà eikò telkkarista tule pààasiassa "tarpeettomia" ohjelmia muutenkin?????

kyllàpà nyt utliaisuus iski. mitkà ihmeen kisat ne siellà on olleetkaan..... saa tàstà keskustelusta semmosen kàsityksen ettà oli jotenkin moraalitonta. ei minusta missikisoissa mitààn moraalitonta ole, mutta kuten sanottu en nàità kisoja tààltàkàsin nàhnyt. jos missikisat ovat àlytòntà, kysyisin vaan ettà eikò telkkarista tule pààasiassa "tarpeettomia" ohjelmia muutenkin?????

Joo, jotkut yrittävät korostaa omaa fiksuuttaan haukkumalla kauniita ihmisiä. Eivät ymmärrä, että eivät siitä yhtään fiksummaksi muutu.

Yhteistyössä