Missikisojen katsominen 6v tytön kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
kyllàpà nyt utliaisuus iski. mitkà ihmeen kisat ne siellà on olleetkaan..... saa tàstà keskustelusta semmosen kàsityksen ettà oli jotenkin moraalitonta. ei minusta missikisoissa mitààn moraalitonta ole, mutta kuten sanottu en nàità kisoja tààltàkàsin nàhnyt. jos missikisat ovat àlytòntà, kysyisin vaan ettà eikò telkkarista tule pààasiassa "tarpeettomia" ohjelmia muutenkin?????

Ei mitään edes kunnolla moraalitonta... sitä samaa paskaa vain, mutta ilmeisen huonosti toteutettuna.

Siellä ne missit öljyttyinä hinkkasivat itseään kun vahingossa kanavaa vaihdoin :whistle: Minusta olis ihanaa kun missit olis vieläkin jotain puhdasta ja roolimalli pienille tytöille. Siis sillä tavalla että heitä ihaillaan. Surullista että yritetään seksillä myydä kun kisat ei muuten kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aha.
Me katsoimme pikkukoululaisen kanssa, ja ihan kiva kisa oli.
Oletko ruma?

En, oletko sinä. :D

En. Ajattelin vain, että sinä olet. Vai kuulutko niihin, joiden mielestä on älykästä olla kyyninen ja ironinen ja lapsetkin opetetaan jo pienestä arvostelemaan kaikkea. Luuletko että on älykkäämpi, kun löytää vain joka asiasta valitettavaa, ei mistään hyvää?

No, voin kertoa, ei ole hienoa eikä älykästä. Mätämuna on sellainen ihminen.

hmm. En ole opettanut lastani arvostelemaan kaikkea, hän vain kyseli kovasti ohjelmasta, ja kun selitin hänelle, hoksasin että selityksetkin kuullostivat ihan typeriltä. En ymmärtänyt itsekään, miksi tytöt kilpailevat siellä esittelemällä itseään.

Mallin työhön esim. kuuluu vaatteiden yms myynti, mutta mitä missit myyvät? Hinkkaavat öljyisinä itseään korkokengissäja bikineissä autokorjaamoksi lavastetussa tilassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Olen vissiin hirveä tiukkis, kun mun mielestä tuo ei ole lastenohjelma. Etenkään kun nyt oli se seksiä tihkuvampi öljy-bikini keikuttelu siinä.

EI tosiaan ollut. :/ Olis parempi ollut jättää katsomatta, mutta en oikein arvannut etukäteen et olis tuollasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Olen vissiin hirveä tiukkis, kun mun mielestä tuo ei ole lastenohjelma. Etenkään kun nyt oli se seksiä tihkuvampi öljy-bikini keikuttelu siinä.

EI tosiaan ollut. :/ Olis parempi ollut jättää katsomatta, mutta en oikein arvannut etukäteen et olis tuollasta.

Itse arvelin siinä olevan jotain pahempaakin, kun oli jo aiemmin lehdissä kuvat noista öljytyistä misseistä. Yllätyin, kun olikin vaan se sama öljykierros sitten itse ohjelmassa.

Yhteistyössä