Missäpäin mustikat kypsyneet?

Mie olen hienovaraisia keikkoja tehny tuola mettässä ja suollaki, hilloja kyttään eniten... Mut ei ole vielä osunu silmiin. Sitte ko osuu, mulla on ihan oma salainen alue mihin lähen häärimään päiväkausiksi... :D Ja syön koko talven tyytyväisenä mustikoita. :heart:
 

Yhteistyössä