Oletko käynyt venäjällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leningradissa olen ollut. En muista siitä mitään, mutta isi oli jättänyt mut nukkumaan ilman peittoa ja jotkut lutikat tai jotkut oli syöneet mut päästä varpaisiin :x

en ole käynyt koskaan venäjällä, mutta neuvostoliitossa olen :) itse pidin, vaan en monillekkaan olisi kumminkaan suositellut. nykyäänhän tuo leningradikin on kovin erilainen paikka, tai oikeastaan eri paikkakin.

Viipuria edemmäs en oo mennyt, vielä, Pietarin reissu olis tarkoitus heittää ens kesänä ja Moskovakin olis kiva nähdä joskus, juu ja Viipuri on kiva paikka jos ei kerjäävät ihmiset saa oloasi ahdistumaan

Pietarissa kerran oli upea eikä päivässä ehtiny näkemään kuin pikku ripun upeasta tarjonnasta nähtävyyksiä.
Viipurissa monta kertaa ja tossa rajalla Trofjenovkassa lukuisia kertoja tankkausmatkalla :)

[QUOTE="leninki";23286950]venäjä on entinen neuvostoliitto, mutta neuvostoliitto ei ole venäjä. :)[/QUOTE]

Öö, entinen neuvostoliitto on suurimmaksi osaksi nykyistä Venäjää.

Oon käyny Pietarissa ja Viipurissa/Karjalan kunnailla. Pietarin reissu oli perinteinen parin päivän turistiloma, ihan huippu sellainen, kaupunki on tosi kaunis. Viipurissa oltiin lapsuuden perheen kanssa "kotiseutumatkalla" -92 tai -93 kun Venäjä oli vielä varsin tuore valtio. Ehkä eksoottisin matka millä oon ollu :) Haluisin nähdä enemmän Venäjää.

En ole käynyt. Haluaisin kyllä käydä katsomassa. Minua kiinnostaa Karjala eli alue, joka kuului aiemmin Suomelle. Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa millaista siellä on nykyään. Samoin haluaisin käydä myös Moskovassa ja Pietarissa.

Yhteistyössä