V vieras Vieras 01.04.2009 #3 muutama päivä jo takana päin, toivottavasti nyt helpottaa ja keski-suomessa ollaan
S sinihammas Aktiivinen jäsen 30.11.2007 5 370 1 36 01.04.2009 #6 Meillä just loppui. Kesti viikon. Tanskassa asutaan.