H
har
Vieras
[QUOTE="vieras";27842895]Aamuvuorolle korttiperinnekysely![/QUOTE]
Aamuvuoro kuittaa
Mun miehellä on yksi kummilapsi jonka perheeltä on usein tullut kiitoskirje niin joulu- kuin synttärilahjastakin. Yleensä lapsen itse kirjoittamana jossa kiittää lahjasta ja kertoo mitä on sen kanssa puuhastellut. Itse ei ainakaan vielä ole kiitoskirjeitä lähetetty kun lapset vielä uskoo joulupukkiin (ja kirjoitustaitokin on vielä vähän hatara) mutta esim. jos synttärilahja tulee postissa niin lapset soittavat lähettäjälle ja kiittävät paketista koska eivät pääse naamakkain sitä tekemään.
Mielestäni tuo on kuitenkin kiva tapa ja olen ajatellut että kunhan lapset vähän kasvaa niin ainakin kummeille saisivat jonkinlaiset kiitoskortit/kirjeet rustata, heihin kun ollaan luvattoman vähän yhteydessä fyysisen välimatkan takia. Saa nähdä miten tulee käymään.
Aamuvuoro kuittaa
Mun miehellä on yksi kummilapsi jonka perheeltä on usein tullut kiitoskirje niin joulu- kuin synttärilahjastakin. Yleensä lapsen itse kirjoittamana jossa kiittää lahjasta ja kertoo mitä on sen kanssa puuhastellut. Itse ei ainakaan vielä ole kiitoskirjeitä lähetetty kun lapset vielä uskoo joulupukkiin (ja kirjoitustaitokin on vielä vähän hatara) mutta esim. jos synttärilahja tulee postissa niin lapset soittavat lähettäjälle ja kiittävät paketista koska eivät pääse naamakkain sitä tekemään.
Mielestäni tuo on kuitenkin kiva tapa ja olen ajatellut että kunhan lapset vähän kasvaa niin ainakin kummeille saisivat jonkinlaiset kiitoskortit/kirjeet rustata, heihin kun ollaan luvattoman vähän yhteydessä fyysisen välimatkan takia. Saa nähdä miten tulee käymään.