kiitoskortteja tms vauvan syntymän muistamisesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tajuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tajuu

Vieras
Hei, ootteko kaikki lähettäneet jotain kiitoskortteja tms. esim. vauvan valokuvia kaikille vauvan onnittelijoille? Ristiäis- tai syntymäonnittelijoille siis? Ollaanko me ainoita ketkä ei olla tajuttu ja nyt kaikki on varmaan ihan loukkanntunu meihin:(
 
ok - kiitos vastauksista! Kiva kuulla, ettei olla ainoita joilla ei ajatus oo tota rataa käyny. Eikä ois kyllä oikeen ollu aikaakaan ainakaan ajoissa - nyt jo puoltoista toi "vaavi"... :D
 

Yhteistyössä