E
ei tajuu
Vieras
Hei, ootteko kaikki lähettäneet jotain kiitoskortteja tms. esim. vauvan valokuvia kaikille vauvan onnittelijoille? Ristiäis- tai syntymäonnittelijoille siis? Ollaanko me ainoita ketkä ei olla tajuttu ja nyt kaikki on varmaan ihan loukkanntunu meihin