Onko nyt PARVOROKKOA liikkeellä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näppylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aluksi toinen poski oli vuorokauden oudon näköinen ja vähän turvonnut.Punersi myös vähän ja muistaakseni vähän kutisi. Seuraavana päivänä peppuun ja kaikkiin taipeisiin tuli punaisia muhkuraista/verkkomaista ihottuma, joka kutisi aivan tajuttomasti. Ei ollut kivaa ei, ja oireita kesti reilun viikon..
 
No nyt sitten kirjauduin ihan sisäänkin eli olen ap...

Vastaus: Sekä että... Pojalla lähinnä kun sillä on ihossa punoitusta ja oli kuumettakin. Itselläni ei ole iho-oireita, joten eipä taida sitten minulla mitään olla.
 

Yhteistyössä