Missä vaiheessa raskautta

Molempien vanhemmat ja sisarukset sai tietää suht nopsaan plussan jälkeen, samoin läheisimmät ystävät. Muut on saanu nyt pikkuhiljaa tietää sitä mukaan kun on vastakkain satuttu, menossa rv 14+3.
 
ensimmäisestä kerrottiin puoli vuotta ennen laskettua aikaa.. paitsi kahdelle ystävälleni paljastin samantien kun testi näytti plussaa.. oli vähän paniikin poikasta silloin ilmassa.. toisesta kerrottiin kaikille puolivuotta ennen laskettua aikaa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:37 rimppakinttu kirjoitti:
Mietin täs et minä kerroin vanhemmilleni aika nopeesti ja sisarilleni, mutta mies ei ole kertonut vielä veljellee eikä varmaan moni hänen kavereistaankaan tiedä.. :whistle:
Meillä oli vähän sama juttu! Töissä pitkitin asiaa mahdollisimman pitkään, enkä muuallakaan esim. pojan päiväkodissa halunnut heti kertoa mm. keskenmenoriskinkin takia. Enkä puolitutuille.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:42 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:37 rimppakinttu kirjoitti:
Mietin täs et minä kerroin vanhemmilleni aika nopeesti ja sisarilleni, mutta mies ei ole kertonut vielä veljellee eikä varmaan moni hänen kavereistaankaan tiedä.. :whistle:
Meillä oli vähän sama juttu! Töissä pitkitin asiaa mahdollisimman pitkään, enkä muuallakaan esim. pojan päiväkodissa halunnut heti kertoa mm. keskenmenoriskinkin takia. Enkä puolitutuille.

Minä en olisi halunnut kertoa töissä raskaudesta vielä aikoihin(työehtosopimus sanoo 2kk ennen viimeistään)mutta luotettavana pitämäni työkaveri käytännössä "pakotti" kertomaan työnjohtajalle.
Meni juoruamaan asian totaaliselle juoruakalle,joten se siitä.
Siksi jouduimme myös appivanhemmille kertomaan(työpaikalla heidän perhetuttujaan,jotka myöskään eivät osaa pitää suutaan kiinni)
Omille vanhemmille sitten kerrottiin samaan syssyyn,he taasen eivät kerro lainkaan vaan antavat itse kertoa siskolle ja muulle suvulle.
Mutta kerrottiin siis n.12 viikolla.
 

Yhteistyössä