Missä olit 10 vuotta sitten ku WTC:t sortuivat?

  • Viestiketjun aloittaja WTC
  • Ensimmäinen viesti
Veli ja vaimonsa olivat juuri lähteneet synnärille esikoistaan noutaman ja minä tein sillä aikaa "täsmäiskua" asuntoonsa (herkkuja, lahjuksia, kukkia, siivousta, pyykkäystä jne.)
Telkku pauhasi auki kun siivosin olkkaria ja jossain vaiheessa iski tajuntaan, että "ei se olekaan elokuvaa."
 
Anne-Mari 16v aikuinen nainen
[QUOTE="Surusilmä";24607250]En muista tuosta päivästä muuta kuin sen että 1v lapseni kuoli juuri tuona päivänä sydänvikaan.[/QUOTE]

Jos lapsellasi olisi ollut kuolemaan johtava sydänvika, niin tietenkin hän olisi kuollut siihen jo heti synnyttyään, eikä vasta 1-vuotiaana, sillä tietenkin se sydänvika olisi jo 1v ikään mennessä parannettu esimerkiksi sydämensiirrolla! Aika sairas olet kun tuollaisella asialla trollaat!
 
"vieras"
Töissä. Radiosta kuului, että lentokone törmännyt pilvenpiirtäjään New Yorkissa, ensimmäinen ajatus oli, että varmaan joku pienkone. Kun pääsin kotiin ja avasin television, ja jähmetyin tuijottamaan kanavalta toiselle poukkoillen.
 
"vieras"
Jos lapsellasi olisi ollut kuolemaan johtava sydänvika, niin tietenkin hän olisi kuollut siihen jo heti synnyttyään, eikä vasta 1-vuotiaana, sillä tietenkin se sydänvika olisi jo 1v ikään mennessä parannettu esimerkiksi sydämensiirrolla! Aika sairas olet kun tuollaisella asialla trollaat!
Niin, vauvojen siirtosydämiähän on elinpankit pullollaan ja kaikki sydänviat voidaan parantaa tässä täydellisessä maailmassa eikä lapsia kuole. Ymmärrän, että sinua tällaisena päivänä ahdistaa, ja annan anteeksi mauttoman viestisi :)
 
Olin Helsingin WTC:ssä. Joku meidän porukasta sai tekstarin, että nyt Jenkkien WTC:t on romahtanu ja me luultiin että se on joku vitsi ja pähkäiltiin, että mikä tossa nyt on se pointti. Vasta kotona sitten tajusin, kun uutiset katsoin.
 
"vieras"
Olin teiniaikaisen poikaystäväni luona ja oltiin kuhertelemassa pojan huoneessa kun sen äiti paukkasi sisään ja kertoi mitä oli tapahtunut. Loppuilta istuttiin telkkarin edessä ja katsottiin uutisia.
 
"vieras"
Olin kansainvälisen järjestön kokouksessa Suomessa ja yhtäkkiä alkoi ympäri maailmaa tulla järkyttyneitä tekstiviestejä ja joku soitti että avatkaa nyt telkkari, New Yorkissa on tapahtunut terrori-isku. Tapaamisen ohjelma meni vähän uusiksi kun istuttiin telkkarin ääressä ja pohdittiin/surtiin kuinka peruuttamattomasti maailma muuttui sen päivän aikana.
 
....Itseasiassa muistan, tämä on jäänyt mieleen. Olin menossa Tampereelle töiden jälkeen ja ohitin Teiskontiellä rekkaa, kun kuulin radiosta, että New Yorkissa on tapahtunut terrori-isku ja kaksoistornit on tuhoutuneet. Painoin muuten jarrut pohjaan enkä mennytkään ohi.
 
yyhoo
Kotona ja keskustelin isän kanssa puhelimessa ihan muista asioista ja yht' äkkiä äiti kiljasi sieltä taustalta jotain "herranjestas" tmv. jolloin isä käski minunkin laittaa telkun auki ja katsoa uutisia. :D
 
Mä olin juuri kotoa lähdössä viemään yhteen äitien kerhoon ( askartelu/käsityö) vauvakasseja joita kerättiin Karjalaan.
Ja sitten kun selitin jälkeen päin ex-miehelle että WTC torneihin on osunut lentokoneita ja se toinen meni suorassa lähetyksessä se oli ihan että eihän niin voi käydä.
Mutta taisi olla niin että siitä ekan tornin sortumisesta tuli uutis pätkää ja sen kuvaamisen aikana sitten se toinen kone törmäsi toiseen torniin.
 
vvvvvvv
[QUOTE="vieras";24606104]Muistan hyvin tuon päivän, olin kotona perhepäivähoitajana. Lapset olivat päiväunilla ja avasin telkkarin ja uutiset olivat menossa juuri ja toinen torni sortui ja uutisenlukijakin meni ihan hämilleen , pyöritteli vaan päätä.[/QUOTE]

?? ihan muuten vaan, mut kun noi iskut tapahtu suomen aikaan noin klo 16 ja se toinen torni ei sortunu sillon niin kui lapset semmoseen aikaan päikäreillä on??
 

Yhteistyössä