Missä olit 10 vuotta sitten ku WTC:t sortuivat?

  • Viestiketjun aloittaja WTC
  • Ensimmäinen viesti
"abcd"
Oltiin miehen kanssa matkalla Helsinkiin lentokentälle, lähdettiin Turkkiin. Radiosta kuultiin jotakin ja sit paikan päällä telkkarista nähtiin mitä oikein oli tapahtunut.
 
Olin hammaslääkärissä ja kun tulin kotiin löysin miehen liimautuneena telkkaan kiinni. Asetuin myös itsekin katsomaan telkkaa sopivasti nähdäkseni toiseenkin torniin törmättävän. : / Hetken aikaa kesti ennenkuin tajusin että kyse on ihan tositapahtumista.
 
olin tulossa töistä kotiin, ystävätär laitto lontoosta tekstarin että mitä hittoa jenkeissä tapahtuu (ja pyysi laittamaan telkkarin päälle jos uutisissa ois jotain, heillä oli vaan ihan pikkutietoa) kun oli jotain radiouutisissa että pienkone iskeytyi vahingossa WTC:n pohjoistorniin.

pääsin kotiin, laitoin telkkarin auki ja CNN:ltä suorana seurattiin silloisen miehen ja ystävättäreni miehen kanssa kun pohjoistorni savuaa. ykskaks näkyy matkustajakone lähestyvän etelätornia ja samantien törmää. sillon aattelin että ei helvetti :( sitten tulikin uutinen pentagoniin iskeytymisestä ja vähän myöhemmin että matkustajakone iskeytyi maahan pennsylvaniassa. tunne oli ihan käsittämätön, ihanku kaikki ois unta.
 
"vieras"
Tulin koulusta kotiin ja mies oli tullut ennen minua töistä, katsoi telkkaria ja sanoi että tuu nyt katsomaan tätä. Siinä loppupäivä ihmeteltiin uutisia. En meinannut ensin uskoa tapahtumia.
 
"tiimarinvihko"
Ainakin hetki sen jälkeen olin metsässä kutemassa silloisen poikaystäväni kanssa (olin 15-vuotias) ja poikaystävä sitten kertoi jtn, että New Yorkin pörssit romahti.. mä vaan ihmettelin, että miks tää tyyppi jostain pörsseistä haluaa keskustella. Kotona kun avasin television, niin juttu valkeni minullekin.
 
"jaa-a"
Olin kipeänä kotona. Silloinen poikaystävä tuli kotiin töiden jälkeen ja avasi heti telkkarin sanoen, että Yhdysvalloissa on sattunut jotain. Luulin näkeväni kuumehoureunta, mutta selvisi se sitten että tottahan se oli. Silloin pelotti, että syttyykö kolmas maailmansota.
 
"minä vain"
Muistatko? mä olin iltavuorossa ja kuulin asiasta asiakkailta. Illalla klo 22 aikoihin pääsinkin sitten vasta telkkkarin ääreen ja seurattiin kavereiden kanssa lähetyksiä.
Minulla oli silloin vapaapäivä töistä ja minä kävin esim. kirjastossa ja kävelyllä eräässä puistossa ajatellen, että "Onpa tänään mukava päivä". Sitten tulin iltapäivällä kotiin, avasin tietokoneen ja luin internetistä Vauva-lehden keskustelupalstalta kyiseisestä aiheesta, avasin television ja loppupäivä olikin kuin painajaista koska järkytykseni oli aika kova koska pelkäsin että alkaa vähintään kolman maailmansota. Olin silloin vielä niin kovin nuori ja lapsellinen....
 
"jaa-a"
[QUOTE="jaa-a";24606834]Olin kipeänä kotona. Silloinen poikaystävä tuli kotiin töiden jälkeen ja avasi heti telkkarin sanoen, että Yhdysvalloissa on sattunut jotain. Luulin näkeväni kuumehoureunta, mutta selvisi se sitten että tottahan se oli. Silloin pelotti, että syttyykö kolmas maailmansota.[/QUOTE]

Ja ikää oli silloin 19v.
 
"kätilö"
Olin töissä lapsivuodeosastolla ja hoitamallani äidillä oli huoneessa televisio auki. Näky pysäytti ja muistan tuon äidinkin vielä näin 10v myöhemmin aina, kun kaupungilla näen.
 

Yhteistyössä