tosi kiva juttu kun ihan erikseen kävit tämän meille ilmottamassaAlkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:En kerro enkä halua löytää tuttuja. Vielä vähemmän haluan sitä että minut löydetään.
Mun mies taisi käydä Mikkolassa. Ollaan vuosimallii 80.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Mä sit varmaan tietäisin sen kun olen itse vm. 81...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies taisi käydä Mikkolassa. Ollaan vuosimallii 80.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Sillä oli muksuna pyöreä pää ja hörökorvat. :heart: Ja se oli silloin aika pienen kokoinen.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mä sit varmaan tietäisin sen kun olen itse vm. 81...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies taisi käydä Mikkolassa. Ollaan vuosimallii 80.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sillä oli muksuna pyöreä pää ja hörökorvat. :heart: Ja se oli silloin aika pienen kokoinen.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mä sit varmaan tietäisin sen kun olen itse vm. 81...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies taisi käydä Mikkolassa. Ollaan vuosimallii 80.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Sano olleensa Kajosvaaran luokalla. Itseasiassa sen pikkuveli on sun ikänen. Ai ei ku se oli kuulemma 82.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiä
HUYK:ssa minäkin kävin suurimman osan yläastetta, mutta taidan olla aikas paljon vanhempi...Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:vuodesta -89->
(Esikoulu RuÅttikielisessä eskarissa Liljendahlissa-88)1-2lk Riihikallion ala-aste, 3-4lk Jokelassa Pertun ala-aste, 5-6lk Loviisan suomenkielinen ala-aste, 7-8lk Jokelan yläaste, 9lk Helsingin Uusi Yhteiskoulu
(tuskin löytyy tuttuja, mulla jo kouluaikaset kaverit fb:ssa)
Jaahas, täähän menee mielenkiintoiseksi... Ei kyl vielä ole iso lamppu sytyttäny.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sano olleensa Kajosvaaran luokalla. Itseasiassa sen pikkuveli on sun ikänen. Ai ei ku se oli kuulemma 82.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiä