Missä kaupungissa et haluaisi missään nimessä asua?

"carelia"
Ainakaan en haluaisi asua Helsinki-Lahti radan varrella olevissa kaupungeissa, myös pienehköt tehdaskaupungit - ei kiitos. Lyhyempi lista ois kaupunkeja joissa asuis mielellään.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25592761]Kotkassa. Mies opiskeli siellä ja joka kerta siellä käytyäni olin niiiin onnellinen että pääsi pois...[/QUOTE]

Syynä siis mm. aiemmin mainittu sisäänpäinkääntyneisyys.

"savolainen"
Kajaani. Sukulaisia asuu siellä ja hyvin ahdistavaa joka kerta käydä. Baarissa oltiin ehkä vartti kun oli ulkomaalaisia heti ahistelemassa, samoin pyörivät kauppojen nurkilla. Olen nuorempana ollut pitempiä aikoja siellä ja oli kyllä parikymmentä vuotta sitten viihtyisämpi. Tosin en silloinkaan olisi halunnut asua.

Badia
[QUOTE="savolainen";25592782]Kajaani. Sukulaisia asuu siellä ja hyvin ahdistavaa joka kerta käydä. Baarissa oltiin ehkä vartti kun oli ulkomaalaisia heti ahistelemassa, samoin pyörivät kauppojen nurkilla. Olen nuorempana ollut pitempiä aikoja siellä ja oli kyllä parikymmentä vuotta sitten viihtyisämpi. Tosin en silloinkaan olisi halunnut asua.[/QUOTE]

Täysi peesi tälle! Sanasta sanaan samaa mieltä!

J-t harmaana
Alkoin oikein miettimään, ni en vois kuvitella asuvani missään muualla ku täällä Porissa. Varmasti monen mielelestä tää on ankea ja vihamielinen ja sisäänpäinlämpiävä kaupunki. Mutta koko ikäni olen näillä nurkilla asunut, eli en muualle lähtis.

mama the strange
Aika paljon sellaisia paikkoja löytyy.... Esim. Pieksämäki, Loimaa (onkohan ees kaupunki), Kajaani, Imatra, Iisalmi, Rovaniemi, Varkaus, Salo... Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Oon tyytyväinen täällä missä nyt asun ja johonkin toiseen suurehkoon kaupunkiin (esim Tampere, Oulu, Joensuu, Kuopio) voisin pakon edestä muuttaa. Pääkaupunkiseudullekin voisin jossain tapauksessa muuttaa, mutta toivon, ettei tarvitse täältä missä nyt asun pois muuttaa.

Pietarsaari

10v siellä asuin ja monta kertaa vuodessa siellä käyn ja en kyllä asumaan enää sinne menisi. Palvelua ei saa mistään ( ainakaan suomeksi ) Kaikki hankalaa, kukaan ei hymyile, kulissit pitää pitää kunnossa jne jne...lista loputon!

Yhteistyössä