Missä kaupungissa et haluaisi missään nimessä asua?

"vieras"
Tietenkään kaikkia Suomen kaupunkeja en tunne, mutta kaupunkeja joissa olen käynyt ja joista en pidä on Kouvola, Varkaus, Pieksämäki ja Helsinki. Tosin Hesastakin löytyy varmaan alueita joissa viihtyisin.

"höh"
Ajattelin ennen että mua ei saa pääkaupukiseudulle kirveelläkään. Mutta kun olen tätä luusereiden suvaitsemattomien ennakkoluuloisten ilkeiden suuren egon omaavien itseään täynnä olevien örvellystä nähnyt niin on alkanut vetää ympäristö, jossa ei ole kuppikuntia. ehkä.

Voisin asua kaupungissa kuin kaupungissa, mutta keskellä ei-mitään en suostuisi asumaan. Sähkökaapelit maan alla ja ambulanssilla sairaalaan max. 15 min. Juokseva vesi ja sisävessa, kiitos. Nää riittää.

"Stella"
Ja kotkas puhutaan tosi rumaa murretta ja ne ihmisetkin on omituisen näköisiä ja keskimääräistä pienikokoisempia ja väkivaltaa on paljon ja huumeita joka talossa ja opettajat on kouluissa hätää kärsimässä ja puukotuksia tunnin välein ja ulkomaalaisia jahdataan pyssyillä. :(

edrtgaer
En minäkään haluaisi asua missään, missä puhutaan oikeasti paljon ruotsia. Siksi, koska osaan sitä itse niin huonosti :/

En haluaisi asua missään Jyväskylää ylempänä tai Lahtea idempänä, enkä missään 20 000-100 000t ihmisen paikkakunnalla. Eli joko oikeasti suuressa kaupungissa, tai sitten pienellä paikkakunnalla sen suuren kaupunkin vieressä.

Savonlinna! eräs ystäväni muutti sinne & hehkuttaa maasta taivaisiin, enkä yhtään ymmärrä miksi. jos teistä Mikkeli on ankea ja kuollut kaupunki, niin viettäkääpä viikko Savonlinnassa... myöskään Rovaniemelle en ikinä muuttaisi, mies siellä tahtoisi asua & jos joskus päättää haaveensa toteuttaa niin saa kyllä muuttaa yksin

Yhteistyössä