Missä ja miten tapasit nykyisen miehesi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Perinteisesti kaljabaarista ja oli sunnuntai-ilta.
Meninkaverini kanssa bariin ja hän ei tarjonutkn sitä kaljaa minä lupasi. No hetken siinä ihmettein itse rahattomana että itäs nyt. Näin tutun miehen (oltiin joskus nähty ja juteltu) ja istuin seuraan. Hänsitten tajosi kaljat ja tupakat. meni hänen luokse yöksi ja sille tielle jäin :D :heart:
 
IhanaValo
Kaverin kaverin tupareissa nähtiin eka kerran. Siitäpä se jäikin mieleen ja sattumalta nähtiin kaupungilla ja hengailtiin samassa porukassa..jossain vaiheessa ne muut jäi vaan porukasta pois:)
 
Aluksi tutustuimme koulussa, opiskelimme samaan aikaan ammattiimme, mutta emme silloin toisistamme kiinnostuneet, oli omat systeemit toisaalla, kummallakin. Sitten muutamia vuosia myöhemmin osuimme samaan työpaikkaan, elämäntilanteemme oli toinen ja siitä se lähti. =)
 
netissä, suomi24 treffi palstal :LOL: en ois koskaan uskonu, laitoin huviksee profiilin sinne, ja yhteyden ottoja tuli aivan järkyttäviltä olioilta.. :x olin just poistaa koko hommaa kunnes löyty semmone joka vei tält äipältä jalat alta, jo ensi tapaamiselt tuntu et oltais tunnettu jo tosi piiiiiitkään... :heart: muksu yleensä vierastaa hieman miehiä, mutta poitsu kiipes tän miehen syliin ja oli ihan tohkeissaan ja nukahti(!) sen syliin, oli aikas ihana näky :heart:
taas tuli todistettua et netistäkin sen voi löytää :) on siellä näköjään muitakin kun epätoivosia :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka87:
netissä, suomi24 treffi palstal :LOL: en ois koskaan uskonu, laitoin huviksee profiilin sinne, ja yhteyden ottoja tuli aivan järkyttäviltä olioilta.. :x olin just poistaa koko hommaa kunnes löyty semmone joka vei tält äipältä jalat alta, jo ensi tapaamiselt tuntu et oltais tunnettu jo tosi piiiiiitkään... :heart: muksu yleensä vierastaa hieman miehiä, mutta poitsu kiipes tän miehen syliin ja oli ihan tohkeissaan ja nukahti(!) sen syliin, oli aikas ihana näky :heart:
taas tuli todistettua et netistäkin sen voi löytää :) on siellä näköjään muitakin kun epätoivosia :D
Huikeeta. :)
Mulla on kanssa jostakin pinttynyt semmonen uskomus, et monesti just muksut vaistoaa, kuka ihminen on luottamuksen arvoinen.
Kaikkee hyvää teille jatkossakin. :)
 
---
Ravintolassa.
Olin kaverini kanssa viettämässä iltaa kuten aina ennenkin.
Kaverini meni tanssimaan ja jäin seisomaan yksin siihen tanssilattian viereen.

Yhtäkkiä siihen tuli tosi mukavan tuntuinen mies juttelemaan. Kertoi, että hänellä on synttärit ja on niitä kavereiden kanssa siellä viettämässä.
Juteltiin jonkin aikaa ja hän tuntui tosi ihanalta. Sitten miehen kaverit viittoili miestä jatkamaan juhlia porukkaansa.
Vaihdettiin puhelinnumerot ja molemmat jatkoi omille teilleen.

Minä olin se rohkea ja soitin sitten hänelle seuraavana päivänä. Tavattiin kaupungilla ja alettiin tapailla.
Nyt ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja saatu ihana lapsi.

Olen monta kertaa ajatellut sitä tapaamis iltaa. Mietin vielä viime minuuteilla, etten viitsisi millään lähteä ulos tänään, mutta menin puoli väkisin kun olin kaverille luvannut.
Onneksi tein niin ja tavattiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka87:
netissä, suomi24 treffi palstal :LOL: en ois koskaan uskonu, laitoin huviksee profiilin sinne, ja yhteyden ottoja tuli aivan järkyttäviltä olioilta.. :x olin just poistaa koko hommaa kunnes löyty semmone joka vei tält äipältä jalat alta, jo ensi tapaamiselt tuntu et oltais tunnettu jo tosi piiiiiitkään... :heart: muksu yleensä vierastaa hieman miehiä, mutta poitsu kiipes tän miehen syliin ja oli ihan tohkeissaan ja nukahti(!) sen syliin, oli aikas ihana näky :heart:
taas tuli todistettua et netistäkin sen voi löytää :) on siellä näköjään muitakin kun epätoivosia :D
Huikeeta. :)
Mulla on kanssa jostakin pinttynyt semmonen uskomus, et monesti just muksut vaistoaa, kuka ihminen on luottamuksen arvoinen.
Kaikkee hyvää teille jatkossakin. :)
nii, tais muksu aatella et täähän ei lähe mihkää :) eikä kyllä ole lähtenytkään, paitsi töihin :D :heart: nytkin kun muksu heräs niin ensimmäisen etti ****a ja sit ko sanoin et kyl se tulee illal ni käi hymy korvis nukkuu uuestaa :D <3
 
A shadieeyah
Kuopion amarillossa..
Lähettiin kaverin kanssa sinne tanssimaan..
ukko tanssahteli sisään pikkisen ennen valomerkkiä sisälle..lähettiin hitaitten jälkeen jatkolle ja sillä tiellä olaan edelleenkin(ens ma 8v naimisissa)
 
Tampereella Nite Trainissa (onkohan sitä edes enään ?!), vaikka kumpikin asuttiin täällä 45km päässä.
Tais olla keskiviikko ilta, olin jonkin amk:n järjestämissä bileissä.
Olin just kaverin kanssa lähdössä, kun tää mies ja kaverit tulivat.
Ja siitä se sit alkoi...
 
LotL
Olin isosiskoni miehen kanssa pikkulauantaina bilettämässä. Selvennykseksi, että siskoni ja miehensä on olleet niin kauan yhdessä että mies on kuin isoveli mulle.Hänen pari kaveriaan liittyi seuraan ja toisen kanssa oli silmäpeliä koko ilta ja päädyttiin samalle sohvalle nukkumaan.Vierekkän nukutaan edelleen :)
 
Festareilla yhdeksän vuotta sitten juhannuksena B)

Olin kaverini kanssa elämäni ensimmäisillä festareilla, kun tällä kaverillani loppu rahat jo mennessä (lainasi minulta kun ei ollut edes pääsylippuun rahaa...) ja tän kaverin poikaystävä tuli tuomaan lisää rahaa kaverinsa kyydillä. Kyydittäjän kanssa juteltiin ja oltiin kahdestaan kun tämä pariskunta meni omia menojaan :D Niinhän siinä sitten kävi, että ei vaihdettu numeroita eikä muutakaan, miehet lähti ja me mentiin telttaan yöksi. Seuraavalla viikolla tuli tekstiviesti, josko nähtäis uudestaan? Olivat ukot kaivaneet netistä mun numeron, kun kaveri ei ollut sitä antanut (kaverin poikaystävä oli jostain kaivanut ensin mun sukunimen tietoon)... Siitä asti ollaan oltu yhdessä, pisin aika erossa oli 1,5 viikkoa kun mies joutu kertausharjoituksiin. Viime viikolla tuli seitsemän vuotta naimisissa, meillä on kolme lasta ja eläintarhan alkua, sekä jo toinen talo rakenteilla ;)
 
irc-galleriasta :LOL:
Tylsä päivä, painelin siinä satunnais-nappulaa ja sieltä se ukon naama tuli.Jotain kommenttia jätin(harmittaa oikein ettei muista mitä!) ja siitä sitten alettiin vaihteleen kommentteja, mies lisäs mut meseensä ja juteltiin muutama viikko netin kautta.Sit joku päivä mies valitteli tulevaa tylsää viikonloppua joten kutsuin sen luokseni, ja tännehän se sitte jäi.
Samana viikonloppuna esikoinen sai alkunsa :whistle:
Syksyllä tulee toinen lapsi ja 3 vuotta yhteiseloo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
irc-galleriasta :LOL:
Tylsä päivä, painelin siinä satunnais-nappulaa ja sieltä se ukon naama tuli.Jotain kommenttia jätin(harmittaa oikein ettei muista mitä!) ja siitä sitten alettiin vaihteleen kommentteja, mies lisäs mut meseensä ja juteltiin muutama viikko netin kautta.Sit joku päivä mies valitteli tulevaa tylsää viikonloppua joten kutsuin sen luokseni, ja tännehän se sitte jäi.
Samana viikonloppuna esikoinen sai alkunsa :whistle:
Syksyllä tulee toinen lapsi ja 3 vuotta yhteiseloo.
Ai randomilla löysit ukon :LOL:
Uskomatonta! Siis positiivisella tavalla. Ei se näköjään katso aikaa tai paikkaa kun oikea tulee vastaan :heart:
 
Ekoilla tapaamiskerroilla leikittiin vissiin miehen serkun leikkimökissä - ikää jotain 3-4 vuotta :) Sit harrastuksen ja siihen liittyvän leirin kautta 12 vuotta sitten iski lopullinen niitti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
irc-galleriasta :LOL:
Tylsä päivä, painelin siinä satunnais-nappulaa ja sieltä se ukon naama tuli.Jotain kommenttia jätin(harmittaa oikein ettei muista mitä!) ja siitä sitten alettiin vaihteleen kommentteja, mies lisäs mut meseensä ja juteltiin muutama viikko netin kautta.Sit joku päivä mies valitteli tulevaa tylsää viikonloppua joten kutsuin sen luokseni, ja tännehän se sitte jäi.
Samana viikonloppuna esikoinen sai alkunsa :whistle:
Syksyllä tulee toinen lapsi ja 3 vuotta yhteiseloo.
Ai randomilla löysit ukon :LOL:
Uskomatonta! Siis positiivisella tavalla. Ei se näköjään katso aikaa tai paikkaa kun oikea tulee vastaan :heart:
Munkin mielestä aika tajutonta!ja mikä sattuma ettei välimatkaa ollu kuitenkaan kun 90km ja molemmat satuttiin oleen just sillon sinkkuja.Eikä toi oo yhtään mun tapasta pyytää mitään tuntemattomia ukkoja luokseni niin miks ton sit pyysin...no, hyvä tietty et pyysin :D
 
kolmen mamma
ensi tapaaminen: lasten kummiseä tuli tuli käymään kahveella kaverinsa (nykyisen mieheni) kanssa luonani.
Sitten tavattiin myöhemmin muutaman kerran baarissa...siitä se sitten lähti. :)
 

Yhteistyössä