Missä ihmeen haalari huumassa mammat huutaa huutiksessa?

  • Viestiketjun aloittaja ticket,molo ho sentään
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
ja tämä muutaman kerran pidetty, ja silti on tullu haalistumaa resoreihin ja pitää jalkarenskut vaihtaa ?!

http://www.huuto.net/kohteet/104--cupcake-sydan-talvihaalari/188507771
 
"juu"
Mäkin oon ihmetelly kun mammat maksaa maltaita vanhoista haalareista. Sen takia mä ostan nykyään tickettiä kun siitä saa sitte huutikses saman summan takaasi mitä itse on maksanu ja joskus jopa enemmän. Yhden ticketin ostin kirpparilta 15 eurolla ja sit ku se oli meillä palvellu nii laitoin huutikseen ja sen hinnaksi nousi sielä 45euroa... :O no, ei se mitään :D
 
  • Tykkää
Reactions: aspartaami
"vieras"
Joo kiva ku tilasin ulkomailta nettialesta ticketin toppahaalarin 70€. Ihana violetti pallo kuosi. mähän voin saada siitä vielä voittoa ens vuonna!! :D jos on sitten jo pieni meidän tytölle.
 
"mie"
Yksi syy miksi jotkut on valmiita maksamaan käytetystä lähes uuden hinnan voi olla esimerkiksi sellainen hölmö päähänpinttymä (kuten itselläni on :D ) että pitää pukea sisarukset samanlaisiin ulkovaatteisiin :) Esim. voi olla tilanne jossa viime talvena esikoisen käyttämä haalari menisi nyt tänä talvena kuopukselle ja sattuukin näkemään huutiksessa myynnissä saman haalarin esikoisen koossa. Sitten haluaa JUST SEN haalarin hinnalla millä hyvänsä :D
 
onkohan itte nostanut hintaa kun sama tyyppi huutanut peräkkäin? vai mitä se meinaa? en kyllä maksa nuin paljoo ees uudesta :) tai maksaisin jos olisi paaaaljon rahaa :) huutiksessa oli just ihana reiman siilihaalari mutta silläkin hintaa jo yli 50e joten sama ostaa uus marketista.. ja kyseessä 75cm haalari.. :) nyt näkyi kivoja haalareita prismassa.. toisaalta haluis ostaa unisexhaalarin et käy sit pojallekin jos semmosella elämä paiskais :D
 
ggg
onkohan itte nostanut hintaa kun sama tyyppi huutanut peräkkäin? vai mitä se meinaa? en kyllä maksa nuin paljoo ees uudesta :) tai maksaisin jos olisi paaaaljon rahaa :) huutiksessa oli just ihana reiman siilihaalari mutta silläkin hintaa jo yli 50e joten sama ostaa uus marketista.. ja kyseessä 75cm haalari.. :) nyt näkyi kivoja haalareita prismassa.. toisaalta haluis ostaa unisexhaalarin et käy sit pojallekin jos semmosella elämä paiskais :D
Mulla teki kerran yhden huutamani tuotteen kohdalla huutoautomaatti tuota.. nosti mun omia huutoja. Onneksi myyjä huomasi saman ja möi tuotteen sillä ensimmäisellä hinnalla.
 
"vieras"
Mulla teki kerran yhden huutamani tuotteen kohdalla huutoautomaatti tuota.. nosti mun omia huutoja. Onneksi myyjä huomasi saman ja möi tuotteen sillä ensimmäisellä hinnalla.
Tyhmä myyjä, tuo tarkoittaa sitä, että siellä on joku toinen huutanut ja sinun automaattisi on voittanut ja syrjäyttänyt sen toisen huudon, sitä ei vaan tule listaan näkyviin.
 
"vieras"
Mä en kans osais laittaa lapselle ticket to heaven-merkkiä, jotenkin se kuullostaa sellaiselta "heippa ja kuolet" merkiltä.. Varmaan merkilä on etsitty hieman toisenlaista mielikuvaa. Molokaan ei oikein iske satunnaisesta syystä, en itsekään laittaisi sen merkkistä päälle. Ja joo, oon varmaan lapsellinen tässä asiassa..;)
 
"nalkuttava talonmies"
jep. Juuri tuo malli oli taivaallinen... Oikeasti kangas superkestävä, malli ja kuosi hyvät ja värit paremmat kuin myöhempinä vuosina. Juuri tuosta mimäkin maksasn käytettynä enemmän. En kyllä tuota hintaa. Esim tänä vuonna en ole nähnyt yhtään tositosikivaa kuosia.

Mulla oli sama kaksiosaisena kummallakin värinä ja voi kun olisin ostanut isompia kokoja silloin. Loistokunnossa myin eteenpäin. Kaveri käyttää vielä kahdella ja ei kai se mihinkään kulunut tokan kohdalla.
 
Mutta täytyy kyllä puolustellakin tota huutonettiä ja haalarinmyyjiä, että löytää sieltä aarteitakin ja on siellä täyspäisiäkin myyjiä hinta-laatusuhteeltaan :) ostin just meidän junnulle Reimatecin haalarin hintaan 10e ja on oivassa kunnossa vielä...

SAAHAN SITÄ PYYTÄÄ, VAAN TYHMÄ MAKSAA :LOL:
 
"Höh"
Mitä merkitystä jonkun muun haalarin hinnalla on ap:lle tai muille päivittelijöille? Kun joku osaa vastata tähän, voin kertoa mitä itse tekisin :rolleyes:
Ei kai sillä mitään suurempaa merkitystä olekaan, ihmetellään täällä palstalla monia muitakin asioita.
Saathan sä toki maksaa vanhoista haalareista ihan niin paljon kun tykkäät, tuskin sitä kukaan kieltää vaikka täällä ihmetteliskin :D
 
"niin"
[QUOTE="vieras";24541846]mikä harvinainen? :eek: kyllä turun stockalla myydään tälläkin hetkellä ticketin tähtikuosisia haalareita?![/QUOTE]

No se harvinainen että punaisena ei ole ollut moneen vuoteen.
 
"vieras"
130 euroa :D

Sillä saisi esim. Jonathanin cordura-puvun (hyvä!) ja toisen halvemman kosteusuojapuvun lisäksi. Alesta saisi kolme cordura-haalaria.

Mutta eihän näillä vaatehuuruilla ole mitään tekemistä lasten realististen vaatetarpeiden kanssa vaan samalla ostetaan statusta ja trendiä (joka todellisuudessa on aika pienen porukan trendi ja kaikinpuolin boring).
 

Yhteistyössä