Missä vaiheessa iltaa kävisitte sanomassa naapureille liian kovasta musiikin soitosta??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ögonblick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Vie sinne toivebiisilista, kun itsekin joudut sitä kuuntelemaan ;) No ei vaan... se jyskytys on ärsyttävää. Tosin meidän lapset (kouluikäiset) nukkuvat, vaikka me katsellaan leffaa alakerrassa ja äänet ovat aika kovalla. Johtuu siitä, että totutettiin nuo nukkumaan myös metelissä. Asutaan omakotitalossa, joten naapureita emme noilla volyymeillä häiritse.

Käy vaan sanomassa.

Hyvä idea tuo toivebiisilista! :laugh:

Kyllä meilläkin isompi nukkuu vaikka pommi räjähtäisi vieressä. Pienempi vain ei. :( Ja ääniin ovat kyllä meilläkin tottuneet, mutta jos on huonot unenlahjat niin eipä siinä mikään auta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Asiallisesti menisin sanomaan et kuuluu musiikki voimakkaasti.

Mä en tajua ihmisiä joilla heti on mielessä et varotusta vaan kehiin, ku ihan asiallisella puheella monesti tollanenki juttu selviää.

Juu, tätäkin kuitenkin tapahtuu harvoin, ja asiallisetsikin voi asiansa esittää.
Luulisi vain, että joku lähempi naapuri jo kävisi sanomassa asiasta.. Ja sitähän ei aina tajua kuinka hyvin musiikki kuuluu. Meillä niin rauhallinen rappukäytävä ettei täällä ole kahden vuoden aikana ollut yhtään mitään. Nyt tämä tyttö vain.

Käy ihmeessä sanomas ettei vaan ne muut mieti jo sitä varotusta tytölle.

Joo, täytynee käydä.. :D
 
Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon! :D

No voi perse et oliki sit typerä asukas :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon! :D

Höh, ei tullu avaamaan :(

Oikein teit =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon! :D

No voi perse et oliki sit typerä asukas :(

Joo, niin oli! Ja yritin jonkun vartin siinä ovella ensin itse. Mutta toinen naapuri sanoi, etä sisälle oli mennyt niin umpitunnelissa olevaa porukkaa ettei uskalla itse sinne edes koputella. Joten siksi soitin itsekin. Ja itse asiassa sanoivat hätäkeskuksessakin, että parempi olla menemättä itse.
No, saipahan naapuri opetuksen. Tämän iltainen tosin on todella harvinaista, sillä en ole aiemmin itsekään joutunut miettimään tällaisia.. Meillä talo täynnä mummoja, eihän ne mitään ääntä pidä -eikä kyllä mitään kuulekaan! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon! :D

Höh, ei tullu avaamaan :(

Oikein teit =)

Ei tullut ei. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin.
Mutta niin hakkasi poliisitkin. Meni niiltäkin minuutteja ennen kuin pääsivät sisälle. Huusivat postilaatikosta ja jollain kovalla hakkasivat ovea. Ja kyllä muuten antoivat kuulua! En huomannut seurata lähtikö joku maijakyydillä.. :kieh:
Saivat ihan ansionsa mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon! :D

No voi perse et oliki sit typerä asukas :(

Joo, niin oli! Ja yritin jonkun vartin siinä ovella ensin itse. Mutta toinen naapuri sanoi, etä sisälle oli mennyt niin umpitunnelissa olevaa porukkaa ettei uskalla itse sinne edes koputella. Joten siksi soitin itsekin. Ja itse asiassa sanoivat hätäkeskuksessakin, että parempi olla menemättä itse.
No, saipahan naapuri opetuksen. Tämän iltainen tosin on todella harvinaista, sillä en ole aiemmin itsekään joutunut miettimään tällaisia.. Meillä talo täynnä mummoja, eihän ne mitään ääntä pidä -eikä kyllä mitään kuulekaan! :D

Meillä on kans talo täynnä mummoja ja välillä on itellä olo et ei täällä elä edes kukaan muu ku me.
Neiti pitää välillä karaoke iltoja kavereidensa kans ja niistä mä laitan lapun alas, vaikka he kyllä lopettaa viimeistään 21.30 mut kuulunhan se kerrostalossa ku lauletaan :D Mummut kuulema laittaa telkkaritki kiinni et kuulevat laulua :D
 

Similar threads

Yhteistyössä