Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Vie sinne toivebiisilista, kun itsekin joudut sitä kuuntelemaanNo ei vaan... se jyskytys on ärsyttävää. Tosin meidän lapset (kouluikäiset) nukkuvat, vaikka me katsellaan leffaa alakerrassa ja äänet ovat aika kovalla. Johtuu siitä, että totutettiin nuo nukkumaan myös metelissä. Asutaan omakotitalossa, joten naapureita emme noilla volyymeillä häiritse.
Käy vaan sanomassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Asiallisesti menisin sanomaan et kuuluu musiikki voimakkaasti.
Mä en tajua ihmisiä joilla heti on mielessä et varotusta vaan kehiin, ku ihan asiallisella puheella monesti tollanenki juttu selviää.
Juu, tätäkin kuitenkin tapahtuu harvoin, ja asiallisetsikin voi asiansa esittää.
Luulisi vain, että joku lähempi naapuri jo kävisi sanomassa asiasta.. Ja sitähän ei aina tajua kuinka hyvin musiikki kuuluu. Meillä niin rauhallinen rappukäytävä ettei täällä ole kahden vuoden aikana ollut yhtään mitään. Nyt tämä tyttö vain.
Käy ihmeessä sanomas ettei vaan ne muut mieti jo sitä varotusta tytölle.
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon!![]()
No voi perse et oliki sit typerä asukas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon!![]()
Höh, ei tullu avaamaan
Oikein teit =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Jos jotakuta kiinnostaa.. niin:
Kävin itse ovella klo 23 aikaan, kukaan ei avannut. Koputin, hakkasin ja lopulta potkin ovea. Ovessa oli iso lappu: Sweet 16!! Ja muuta vastaavaa.. Naapurikin tuli siihen.
No, ovi ei auennut eikä mötäkkä rauhoittunut, joten soitin poliisit.
Olivat puolisen tuntia ja kämppä tyhjeni! JEE!! Nyt palasi hiljaisuus tähänkin taloon!![]()
No voi perse et oliki sit typerä asukas![]()
Joo, niin oli! Ja yritin jonkun vartin siinä ovella ensin itse. Mutta toinen naapuri sanoi, etä sisälle oli mennyt niin umpitunnelissa olevaa porukkaa ettei uskalla itse sinne edes koputella. Joten siksi soitin itsekin. Ja itse asiassa sanoivat hätäkeskuksessakin, että parempi olla menemättä itse.
No, saipahan naapuri opetuksen. Tämän iltainen tosin on todella harvinaista, sillä en ole aiemmin itsekään joutunut miettimään tällaisia.. Meillä talo täynnä mummoja, eihän ne mitään ääntä pidä -eikä kyllä mitään kuulekaan!![]()