missä teillä on SORMUSTINKUKKAA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naukku

Vieras
Juu, eli sain alkuja anopilta ja nyt mietin että missä kohtaa kasvais parhaiten. Sen mitä olen niitä nähnyt niin aika korkeita ovat, mahtavatko sitten kaatua tuulisella paikalla.
Asumme etelärinteessä ja tilaa on laittaa minne vaan, mutten tiedä millainen paikka olis hyvä...
(kiven viereen, rinteeseen, aurinkoon, varjoon jne)
- googlaan samalla, mutta kokemukset olis kivoja!!

Alkuperäinen kirjoittaja naukku:
Juu, eli sain alkuja anopilta ja nyt mietin että missä kohtaa kasvais parhaiten. Sen mitä olen niitä nähnyt niin aika korkeita ovat, mahtavatko sitten kaatua tuulisella paikalla.
Asumme etelärinteessä ja tilaa on laittaa minne vaan, mutten tiedä millainen paikka olis hyvä...
(kiven viereen, rinteeseen, aurinkoon, varjoon jne)
- googlaan samalla, mutta kokemukset olis kivoja!!

äh, tulipas vastaan tieto että MYRKYLLINEN kukka, eli tarvii ainakin laittaa jonnekin "ei hiekkalaatikon viereen"

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ne myös leviää hyvin helpossti, ja kaunishan se on. Eli johonkin vähän kauemmas, missä saa rauhassa levitä.

kiitos kaikille!!

olen kyllä noita käsitelly ja huonosti pessy käsiäni, onneksi ei o mitään kellekkän tullu (yleensä kun ei myrkyllisiä kasveja meidän pihassa ole, mutta toi on niin nätti...) ((ja lapset alkaa jo olla sen ikäisiä etteivät popsi kaikkea, tai muutenkaan ole kukkien popsimisesta kiinnostuneet))