missä on vika jos tarttee palstalla kertoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ymmärrä

Vieras
päivityksiä VENTOVIERAILLE ihmisille siskonsa terveydentilasta!? tai olkoon suhde mikä tahansa, niin mitä hittoa meille täällä kuuluu miten jonkun aivokasvain voi? milloin leikkaus on, kenet potilas tuntee, ketä ei... siis eikö mennä jo liian pitkälle tuossa jutussa. en ota kantaa onko tuo juttu totta vai ei, mutta JOS on niin eikö tuossa tule jo yksityisyyden suoja tmv vastaan?

mä olisin RAIVOISSANI jos musta kertoiltaisi täällä mun henkilökohtaisia asioita!

Se voisi olla että ei ole oikein läheisiä/ystäviä joiden kanssa jakaa tällaiset asiat. Netti on iso osa elämää heille tms.

Henkilökohtaisesti tämä pistää miettimään. Suodatus on päällä aina ittellä netissä pyöriessä.

Niin, sama ilmiö on havaittavissa muillakin sivustoilla. Se on kai jotain ajattelemattomuutta.

Minua kovasti suretti ja samalla suututti, kun yksi tuttu oli laittanut KUOLLEEN vauvansa kuvia kaikkien pällisteltäväksi naamakirjaan.

Täällä palstalla päivittäin pyöriessä tulee ihmiset tutuiksi ja tottakai on mukavaa tietää miten paranee/jakselee tuollaisessa tilanteessa ja voi tukea suuressa surussa

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Niin, sama ilmiö on havaittavissa muillakin sivustoilla. Se on kai jotain ajattelemattomuutta.

Minua kovasti suretti ja samalla suututti, kun yksi tuttu oli laittanut KUOLLEEN vauvansa kuvia kaikkien pällisteltäväksi naamakirjaan.

Tuo on sairasta.

Kaipa se eräänlaista huomionhakuisuutta on.
Se elämä tosiaan voi pyöriä niin tiiviisti netin ympärillä, että elämässä ei ole muita ihmisiä joille purkautua. Ja vuodattamiseenhan tämä on loistava kanava.

Sama täällä! :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä palstalla päivittäin pyöriessä tulee ihmiset tutuiksi ja tottakai on mukavaa tietää miten paranee/jakselee tuollaisessa tilanteessa ja voi tukea suuressa surussa

Eihän täällä oikeita ihmisiä pyöri, nimimerkkejä vaan... Surullista on, jos oikeassa elämässä ei ole ihmisiä, joilta saada tukea, vaan sitä on haettava 2+ palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja saunan takana tilaa:

Mikä sua siinä suututti?

Minusta se on niin sopimatonta kuin olla voi. Kuolleen kuvat kuuluvat kotialbumeihin, joista niitä saa vain lähimmät katsoa.
Enkä minä ainakaan haluaisi, että omat lapseni näkisivät minkä tahansa kuolleen kuvan, varsinkaan pienen vauvan, sellainen voi todella shokeerata ja järkyttää. :(

Monilla on kai lukemisen ymmärtämisessä hankaluuksia, tai ei sitten viitsitä lukea. Montako kertaa tuo laurautio onkaan selvittänyt miksi asiasta kertoo... Mielestäni toiminut fiksusti, tosin näyttää siltä ettei palstalta kovin montaa muuta fiksua löydykään jotka osaisivat lukea ja käyttää päätään ja jättää turhat aloitukset tekemättä.

En mä ihmettele, mun kuulumisia on päivitetty/informoitu ircciin parille kanavalle kun on ollut syytä, kaikki tutut pyörii siellä joten luonnollisempaa kuin että laittaisi tekstaria/soittaisi jokaiselle erikseen etenkin kun kaikkien numerot eivät edes ole tiedossa...
En nää mitään eroa sillä että päivittääkö joku ne kuulumiset palstalle jossa pyörii vai ircciin kanaville missä pyörii/facebookkiin. Etenkin kun tässä viittaamassanne asiassa on lähtenyt jutusta niin törkeitä arvailuja joita varmasti halutaan oikoa.

Mä heittäisin kysymyksen et missä on vika kun tarttee vääntää ja kääntää päivästä toiseen tätä samaa asiaa?

Eikö ihmisellä joka ottaa tästä päänvaivan itselleen ole muuta ajateltavaa kuin se mitä joku muu tekee?

Mulle tuli nyt tosi paha olo tosta.

Alkuperäinen kirjoittaja tiellt:
Monilla on kai lukemisen ymmärtämisessä hankaluuksia, tai ei sitten viitsitä lukea. Montako kertaa tuo laurautio onkaan selvittänyt miksi asiasta kertoo... Mielestäni toiminut fiksusti, tosin näyttää siltä ettei palstalta kovin montaa muuta fiksua löydykään jotka osaisivat lukea ja käyttää päätään ja jättää turhat aloitukset tekemättä.

Just näin. Jos ei kiinnosta, voisi jättää kommentoimatta.

Siinä vika, että palstan uteliaat, täysin jutun ulkopuolella olevat ihmiset jaksavat sivutokulla spekuloida ja jauhaa paskaa asiasta, joka ei heille kuulu.

Hyytikyppysen sisko halusi kertoa asian niin kuin se on, jotta nämä, joita Hyytikyppysen tila tuntuu kovasti kiinnostavan, saisivat mielenrauhan.

Alkuperäinen kirjoittaja tiellt:

No näin just. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja saunan takana tilaa:

Mikä sua siinä suututti?

Minusta se on niin sopimatonta kuin olla voi. Kuolleen kuvat kuuluvat kotialbumeihin, joista niitä saa vain lähimmät katsoa.
Enkä minä ainakaan haluaisi, että omat lapseni näkisivät minkä tahansa kuolleen kuvan, varsinkaan pienen vauvan, sellainen voi todella shokeerata ja järkyttää. :(

Joo,en minäkään laittais kuolleesta kuvia,en laita elävistäkään mutta ei mua haittaa jos joku laittaa kun niitä ei ole pakko katsoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Mä heittäisin kysymyksen et missä on vika kun tarttee vääntää ja kääntää päivästä toiseen tätä samaa asiaa?

Eikö ihmisellä joka ottaa tästä päänvaivan itselleen ole muuta ajateltavaa kuin se mitä joku muu tekee?
Juuri näin.

Yhteistyössä