R
Rukoilijasirkka
Vieras
Jos mun siskosta kertoilrtais ihmisille mitä sattuu, niin kyllä mäkin haluaisin kertoa sen, mikä on totta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mä heittäisin kysymyksen et missä on vika kun tarttee vääntää ja kääntää päivästä toiseen tätä samaa asiaa?
Eikö ihmisellä joka ottaa tästä päänvaivan itselleen ole muuta ajateltavaa kuin se mitä joku muu tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos mun siskosta kertoilrtais ihmisille mitä sattuu, niin kyllä mäkin haluaisin kertoa sen, mikä on totta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos mun siskosta kertoilrtais ihmisille mitä sattuu, niin kyllä mäkin haluaisin kertoa sen, mikä on totta.
Älä jaksa lukea näitä jankutuksia.Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Te sitten jaksatte jankuttaa yhtä ja samaa asiaa päivästä toiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mä heittäisin kysymyksen et missä on vika kun tarttee vääntää ja kääntää päivästä toiseen tätä samaa asiaa?
Eikö ihmisellä joka ottaa tästä päänvaivan itselleen ole muuta ajateltavaa kuin se mitä joku muu tekee?
sori, mä en täällä pyöri päivittäin joten en tiedä kuinka paljon tuota asiaa on ruodittu.
Kuka sitä edes tietäisi, että kyseessä on siskosi, ellet sitä itse julki toisi?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos mun siskosta kertoilrtais ihmisille mitä sattuu, niin kyllä mäkin haluaisin kertoa sen, mikä on totta.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mä heittäisin kysymyksen et missä on vika kun tarttee vääntää ja kääntää päivästä toiseen tätä samaa asiaa?
sori, mä en täällä pyöri päivittäin joten en tiedä kuinka paljon tuota asiaa on ruodittu.
En itsekään pyöri päivittäin eikä tarvitse mennä kun muutama sivu taaksepäin niin huomaa kyllä mistä asiasta on monia alotuksia ja kai olet niitä lukenut kun tämän alotuksen osasit tehdä itsekin samasta asiasta
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Siinä vika, että palstan uteliaat, täysin jutun ulkopuolella olevat ihmiset jaksavat sivutokulla spekuloida ja jauhaa paskaa asiasta, joka ei heille kuulu.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Kuka sitä edes tietäisi, että kyseessä on siskosi, ellet sitä itse julki toisi?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos mun siskosta kertoilrtais ihmisille mitä sattuu, niin kyllä mäkin haluaisin kertoa sen, mikä on totta.