missä on vika jos tarttee palstalla kertoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Mä heittäisin kysymyksen et missä on vika kun tarttee vääntää ja kääntää päivästä toiseen tätä samaa asiaa?

Eikö ihmisellä joka ottaa tästä päänvaivan itselleen ole muuta ajateltavaa kuin se mitä joku muu tekee?

sori, mä en täällä pyöri päivittäin joten en tiedä kuinka paljon tuota asiaa on ruodittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos mun siskosta kertoilrtais ihmisille mitä sattuu, niin kyllä mäkin haluaisin kertoa sen, mikä on totta.

Kyllä vaan mullakin kutittelisi korjailla juoruja, mutta mikään ei hyödytä, onhan se nähty.

Jos mun siskosta kertoilrtais ihmisille mitä sattuu, niin kyllä mäkin haluaisin kertoa sen, mikä on totta.

mutta se vaan johtaa siihen ,että lopulta kukaan ei usko ketään, kun on tarinan kertojia jos ketäkin - on siskoa, veljeä, kummin kaimaa, nettikaveria ja mesetuttua kertoilemassa.
Parasta olis jos jättäis oikeasti henk.koht asiat koko nettipalstojen ulkopuolelle tai jos ei siihen kykene, niin sitten ainakin pitäis oppia suodattamaan turhia vittuiluja ja muita.

Mä suutuin naapurille, kun kertoili täällä meidän lasten rokkotaudeista etc. asioista, joita olin luottamuksella hänelle kertonut.

Myös muut pihan asiat olivat täällä puitavana. Eli lopputulos oli se, että en todellakaan ollut ainoa naapuri, joka ko. henkilön toiminnasta suuttui.
Kun hänen kanssaan ei ollut tekemisissä- ei myöskään omista asioista tarvinnut täältä lukea. Heidän perheelle tuli kiirus muuttaa pihapiiristä pois, kun oikein kukaan ei halunnut olla tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä heittäisin kysymyksen et missä on vika kun tarttee vääntää ja kääntää päivästä toiseen tätä samaa asiaa?

Eikö ihmisellä joka ottaa tästä päänvaivan itselleen ole muuta ajateltavaa kuin se mitä joku muu tekee?

sori, mä en täällä pyöri päivittäin joten en tiedä kuinka paljon tuota asiaa on ruodittu.

En itsekään pyöri päivittäin eikä tarvitse mennä kun muutama sivu taaksepäin niin huomaa kyllä mistä asiasta on monia alotuksia ja kai olet niitä lukenut kun tämän alotuksen osasit tehdä itsekin samasta asiasta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En itsekään pyöri päivittäin eikä tarvitse mennä kun muutama sivu taaksepäin niin huomaa kyllä mistä asiasta on monia alotuksia ja kai olet niitä lukenut kun tämän alotuksen osasit tehdä itsekin samasta asiasta

mä oon lukenut 2 pidempää ketjua koskien tätä asiaa. ei oo tarvinnut sen pidemmälle mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kuka sitä edes tietäisi, että kyseessä on siskosi, ellet sitä itse julki toisi?

näimpä näin juuri.
ilmeisesti perimmäinen ongelma on se, että osa porukasta on täällä netissä vähän turhan tosissaan ja liikaa yleisillä ja avoimilla keskutelupalstoilla.. suurimmalle osalle kun tämä on puhdasta ajanviete viihdettä..

Yhteistyössä