Missä on mun rahat???

Jos on maksanut S-Pankista pikasiirtona niin menee 3 päivää eli näkyy neljäntenä päivänä jossain vaiheessa. Ainakin meillä on näin kun siirrän bonukset Nordean tilille.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Jos on maksanut S-Pankista pikasiirtona niin menee 3 päivää eli näkyy neljäntenä päivänä jossain vaiheessa. Ainakin meillä on näin kun siirrän bonukset Nordean tilille.

Meillä on näkynyt aina jo seuraavana päivänä, kun ollaan siirretty S-Pankista joko Nordeaan, Osuuspankkiin tai Paikallisosuuspankkiin. Olen tätä ihmetellytkin, kun mielestäni siinä pitäisi mennä ainakin 2 pankkipäivää...

*Muoks. Eikä olla käytetty edes mitään pikasiirtoja.

kysäsehän piruuttas, että "niin millaseen tilinumeroon sää maksoit sen velkas, kun alkoi mietityttään että annoinko mää oikean tilinumeron..." kieroilu kunniaan!

Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
kysäsehän piruuttas, että "niin millaseen tilinumeroon sää maksoit sen velkas, kun alkoi mietityttään että annoinko mää oikean tilinumeron..." kieroilu kunniaan!

Oon niin pässi, että yleensä annan asian olla, jos jollain on pokkaa jättää maksamatta :ashamed: Oon ajatellu, et omahan on häpeänsä.

Yhteistyössä