"Paikallispoliitikon sometilillä tappouhkaus Wille Rydmanille – poliisi selvittää, vasemmistoliitto reagoi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Islam ei ole pelkkä uskonto, vaan myös poliittinen liike jolla on oma laki eli sharia.

Se nyt vaan näyttää siltä, että muslimit tuovat tapansa mukanaan tullessaan Eurooppaan ja minä en ole huomannut Nasiman luopuneen uskonnostaan ja sen tavoista, oletko sinä?
Meillä on tälläkin hetkellä hallituksessa ministeri, joka on paitsi sanonut, ettei hän elä Suomen lakien mukaan, myös toimii niiden vastaisesti "korkeamman lain" nimissä.

Niin kauan kuin sallimme näiden hihhuleiden sotkeentua politiikkaamme, en näe ongelmaa siinä, että Nasimakin siihen osallistuu kieltämättä uskoaan.

On tätä ministerivalintaa ihmetellyt moni meistäkin, jotka äänestävät perussuomalaisia. Joillain vaan on niin kova lojaalius, että puolustetaan omia vaikka he mitä tekisivät.
Komppaan. Olin pöyristynyt että valittiin persuihin. Vastenmielisiä pimeitä puolia hänessä on (teinitytöt joihin on lääpällään), mutta myös positiivisia on ministeriaikanaan selvinnyt.

Uskon ja toivon että hän aikuistuu nyt kun on tullut isäksi.

XYZ

Johnnylla ja muilla konservatiivisilla kristityillä on omat vaihtoehtoiset faktansa. HS:n väitteet oikeus sen sijaan totesi oleellisilta osiltaan tosiksi. Teot ovat todellisia. Myös Rydmanin kannattajat tietävät sen.
Niinpä niin, minä olen konservatiivikristitty ja Wille tuomittu rikollinen. :LOL::LOL::LOL: Koska vierailija niin muistelee. Olisipa "uskosisareni" @Echo vielä täällä, niin hän todistaisi tuon puolesta...

Meillä on tälläkin hetkellä hallituksessa ministeri, joka on paitsi sanonut, ettei hän elä Suomen lakien mukaan, myös toimii niiden vastaisesti "korkeamman lain" nimissä.

Niin kauan kuin sallimme näiden hihhuleiden sotkeentua politiikkaamme, en näe ongelmaa siinä, että Nasimakin siihen osallistuu kieltämättä uskoaan.
No jos kristitty arvomaailma sua noin tympii niin sitten sun kannattaa muuttaa Euoopasta nuille maille vierahille.

Yhteistyössä