Onko kenelläkään Säästöpankissa/Osuuspankissa tili??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Autathan, huutis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Autathan, huutis

Vieras
Jos on, niin olisko tietoa kuinkahan kauan menee, kun rahat siirtyy Säästöpankista OP:n tilille?

Eräässä huutiskaupassa vähän ongelmia, kun huutaja sanoi maksaneensa maanantaina jo, mutta vieläkään ei näy rahoja tilillä!
Koskaan ennen ei ole mistään pankista viipynyt näin kauan rahan siirtyminen, max. ollut 3 arkipäivää joten väistämättä tulee mieleen että olenkohan tullut huijatuksi...

Kiitos vieras :flower:
Eli niin kuin arvelinkin, ostaja huijasi :/

En voi ymmärtää miksi ihminen ei voi huudon sulkeuduttua ottaa mitään yhteyttä vaikka tilitiedot meni meklariviestissä. Viisi päivää odotin ja laitoin itse viestiä ostajalle, vastasi maksaneensa sinä päivänä ja nyt tosiaan jo neljättä päivää mennään eikä rahoja näy!

Voisihan sitä maksuaikaa pyytää REHELLISESTI, ehkä auttaisi enemmän asiaa kuin huijaaminen prkl!!

ANTEEKSI vuodatukseni tänne ja teille :) ottaa vaan niin päähän tuollainen käytös.

Huh, vähän helpotti jo kun paasasin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vieras :flower:
Eli niin kuin arvelinkin, ostaja huijasi :/

En voi ymmärtää miksi ihminen ei voi huudon sulkeuduttua ottaa mitään yhteyttä vaikka tilitiedot meni meklariviestissä. Viisi päivää odotin ja laitoin itse viestiä ostajalle, vastasi maksaneensa sinä päivänä ja nyt tosiaan jo neljättä päivää mennään eikä rahoja näy!

Voisihan sitä maksuaikaa pyytää REHELLISESTI, ehkä auttaisi enemmän asiaa kuin huijaaminen prkl!!

ANTEEKSI vuodatukseni tänne ja teille :) ottaa vaan niin päähän tuollainen käytös.

Huh, vähän helpotti jo kun paasasin :D

Kyllä pankkikin voi joskus mokata. Mä olin maksanut osissa Hobby Halliin jonkun ostoksen. Sieltä tuli muistutusmaksu yhdestä erästä. Mulla oli kuitit, että olin kaikki maksanut. Niin sitten sitä selviteltiin, niin pankissa olivat rahaa Habby halliin siirtäessä miinustaneet heiltä sen rahan vaikka olisi pitänyt plussata se sinne. Pankki oli sitten palauttanut Hobby hallin tilille sen minkä vahingossa miinustivat, mutta unohtivat merkitä sinne sen maksun mitä olivat sinne alunperin siirtämässä. Kerron tämän siksi, että ei pankkiinkaan voi 100% luottaa. Hobby Hallista painostivat niin kovasti mua maksamaan sen karhulaskun vaikka mulla oli kuitit kaikista eristä, että suivaannuin niin, etten ole sieltä enää mitään sen jälkeen ostanut.

Alkuperäinen kirjoittaja mä myynyt muutaman:
Onks ihmiset olleet noin yleensä rehellisiä?

Oon tehnyt satoja kauppoja huutiksessa ja koskaan ei ole vielä käynyt näin, eli kaikki ostajat ovat olleet asiallisia - joku maksaa huutonsa minuutti kohteen sulkeutumisen jäljeen, joku toinen muutaman päivän-viikon päästä, mutta aina nuo 2-3päivää sulkeutumisen jälkeen maksaneet ovat kuitenkin pian ilmoittaneet, että menee vähän aikaa maksussa.

Eli mielestäni porukka siellä (suurin osa) rehellistä.
Mä ostan aina vain sellaisilta myyjiltä, joilla ei ole kovin montaa negaa tms. huonoa palautetta. Vain muutaman kerran on käynyt niin että on joutunut purkamaan kaupan tms

Meade : Juu sitä minäkin mietin, että voihan se pankkikin huijata. Laitoinkin ostajalle viestin että voisiko lähettää minulle kuittikopion niin tarkistaisin että kaikki varmasti täsmää ja alkaisin selvitellä asiaa pankistani.
Ei sitä kuitenkaan haluaisi uskoa että tulee huijatuksi :/
Tosin tuo ostaja on palautteensa perusteella tehnyt oharit ennenkin...

Mulla on huutiksesta vain hyviä kokemuksia, myydessä olen maksun saanut aina parin päivän sisällä, ja mulla on näkynyt aina eri pankista maksettu jo seuraavana päivänä. Itse maksan samantien kun saan tilinumeron ja toimitukset ovat tulleet parin päivän sisällä maksusta.

Yhteistyössä