missä olette tavanneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki elämäni miehet baarissa. Yksi kerran tosin lähestyi ihan tekstiviestillä, oli yhteiseltä tutultamme kuullut että olin sinkku. Siitä jutusta ei kuitenkaan tullut mitään.
Tällä hetkellä olen aika ihastunut erääseen mieheen. Tapasimme baarissa, kumpikin humalassa ja tuttavuus kesti varmaan tunnin kaksi kun lähdin hänen luokseen yökylään vieraassa kaupungissa.
Kieltämättä tästä asiasta en ole kovin ylpeä.
Yhteydenpito on kuitenkin jatkunut ja nyt olemme muutaman kerran tavanneet ihan selvinpäinkin.

Eka mies oli koulukaveri rinnakkaisluokalta - tuo suhde kesti 26 vuotta ja siitä on kaksi lasta. Nykyisen miehen tapasin kansainvälisessä Summitissa eli työasioissa. 5 vuotta tuli avioliittoa täyteen juuri....ei yhteisiä lapsia.

Ravintolassa lomamatkalla, 1500km:n päässä kummankin kotipaikasta, samasta kaupungista ollaan kotoisin. Menin kundien pöytään, ja heti tiesin että jos tästä pöydästä joku lähtee mukaani niin se olis hän. Ja niinhän siinä kävi. Nyt 7v jo yhdessä

Pari kaveriani oli alkaneet joskus miettiä olisiko tuttavapiirissä ketään sellaisia jotka voisi yrittää naittaa toisilleen..
no, sen tuloksena päädyin puoliväkisin sokkotreffeille joista lähdin vielä kesken illan pois:) nyt on takana kohta 9vuotta yhdessä ja kaksi lasta:)

Alkuperäinen kirjoittaja X:
MTV3 Tekstikanavalla s. 898 :) 5v sitten...
Sen mitä olen nykyisin sitä joskus vilkaissut niin eipä taitais onnistua enää..

olen samaa mieltä kanssasi.Me tapasimme myös samaisella tekst.tv sivulta ja on rakkautta ensisilmäyksellä. ja etäsuhdetta yhdessä 2v.yhä rakastuneita.molemmilla on ed.suht.lapsia.hyvin menee. =)

Alkuperäinen kirjoittaja virve:
onko todella niin ettei kummppania löydy enää kuin baareista tai juottoloista?
Vai työpaikallako se rakkaus leimahtaa??
Missä olette tavanneet nykyisen elämänkumppanisi kanssa?

Ravintolassa 29 vuotta sitten. Minä olin vielä alaikäinen, mutta hyvin on tuo ravintolasuhde kestänyt.

Yökerhossa se leimahti..välittömästi kun näin hänen astelevan rappusia ..samoin kävi hänellä..oltiin ihan sekaisin toisistamme ja juttua riitti..se oli siinä. Siitä aikaa viidettä vuotta..onnellisesti yhdessä eteenpäin. Kyllä siellä baarissa ihmisiä kohtaa..kyse on vain siitä kohtaatko hänet joka haluaa juuri samaan aikaan samaa kuin sinä eli parempaa parisuhdetta..pysyvyyttä..ellei niin tiet ei kohtaa..se on onnenkin kauppaa tämä rakkaus meinaan:)!

Olen tavannut kaikki vakavasti otettavat miesehdokkaat netissä, chatissa. Kolmas kerta toden sanoi ja yhdessäoloa kestänyt nyt kohta neljä vuotta, ja naimisiin mentiin kesällä. Suhde tuntuu vain koko ajan vahvistuvan ja olen rakastunut edelleen. :)

Tällä palstalla nämä vastaukset ovat hieman yleisestä poikekavia, kun kerran netissä ollaan. Eli juuri kukaan ei muka ole tavannut kumppaniaan baarissa.

Minun mielestäni ne, jotka eivät saa seuraa baarista, turvautuvat nettiin.
Jos on hyvännäköinen ja sosiaalinen, niin ihmiset kyllä lähestyvät ja pääsee nk. päältä valitsemaan. Kapakat ovat iskemistä varten jos ihan rehellisiä ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaivarilta bongattu:
Tällä palstalla nämä vastaukset ovat hieman yleisestä poikekavia, kun kerran netissä ollaan. Eli juuri kukaan ei muka ole tavannut kumppaniaan baarissa.

Minun mielestäni ne, jotka eivät saa seuraa baarista, turvautuvat nettiin.
Jos on hyvännäköinen ja sosiaalinen, niin ihmiset kyllä lähestyvät ja pääsee nk. päältä valitsemaan. Kapakat ovat iskemistä varten jos ihan rehellisiä ollaan.

Kapakasta saakin kunnon saaliin: kännikalan jos sellaisista tykkää. Ihmisiä tavataan livenä muuallakin kuin kapakoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja mies vain:
Baareissa viedään kauneimmat ja komeimmat ensin, muut tyytyvät yrittämään seuraa nk. jämäralleissa eli netistä, kirjastosta ja kahviloista.

heko heko. Ei se kännikalat kauaa kauniina pysy noilla elämäntavoillla, on se nähty.

Yhteistyössä