mysteeri

• Viestiketjun aloittaja yksinkö aina
  • Ensimmäinen viesti
toinen yh
mä oon kolmen vuoden aikana käyny kolmesti treffeil...netin kautta tutustunut ja nää tyypit on ollu täysin erilaisii minkä kuvan heistä sain...
kotona ja työpaikalla en sit oikein tietenkää tutustu miehiin,ujokin vielä oon(tosin töyöpaikallani on vain 3 miestä-akkavalta :D )
Että kyllä minäkin noita vinkkejä kaipaan.

No itselläni on samanlainen ongelma..vain erona että vastakkaiselta kantilta...olen siis Mies...yksinhuoltaja...tai ihan virallisesti yhteishuoltajuus on papereissa mut ainakin se lähivanhempi.
mut jotenkin tuntuu ettei ne oikeet ihmiset tule vastaan...ja baareissa tuntuu olevan ne vääränlaiset ja niiden oikeenlaisien ihmisten kohtaaminen tuntuu vaikeelta. Kun ei etsi sitä yhden illan juttua, ei sitä jonka elämän hauskuus olis pelkästään baarissa roikkumista.
Jotenkin sitä haluis tutustua toisella lailla...tuntea ihmisen ajatuksia jo.
Ei haluis rakastua toiseen ihmiseen vain huomatakseen et toihan on aivan toisenlainen kuin minä.

Täällä netissä oon kohdannut naisia ja paljon jutellut mutta tilanne ei oo sen pidemmälle edennyt...johtuen siitä että vapaseen sopivaan ei ole vielä tutustunut erittäin hyviä ystäviä kyllä on tullut

Edellisellekkin kysymys...tuntuiko et onko nää treffatut tietoisesti
yrittäneet olla jotain muuta kuin ovat....
Itse olen sitä joskus miettinyt...että onko se kuva minusta toisenlainen mitä netin kautta keskustellessani annan...kuitenkin itse yritän olla rehellinen sen suhteen mitä olen, ehkä erona voi olla se että ne tuntemukset mitkä netissä kerron on niitä mitä on sisällä. se ulkoinen olemus voi olla muuta. mutta vaikee sanoo kun ei ole tavannut ketään jonka kanssa on keskustellut. Mut varmaan yks hyvä puoli netissä keskusteluissa on se että silloin nimenomaan tutustuu paremmin siihen toisen sisimpään jos se toinen vaan on rehellinen itsestään.

Ikinä en oo uskonu et netistä vois löytää ja etinki mm. baareista tosin en sieltäkään mieleistä tai edes harkittavaa miestä löytäny.. Sit menin nettideitti sivuille ja sieltä löysin elämäni miehen.. ollaan menos naimisiin tulevana vuonna ja mies on kuin isä mun lapselle.. Tottakai riitojakin on jonkinlaisia mut onnellinen oon, eli tätäkin kautta sit voi jonkun löytää :heart: =)

tassuttelija
MOI!!
Noo ei kai sitä koskaan tiedä mistä se mies tulee eteen, mutta itse löysin chatistä, ehdin kyllä moneen otteeseen sieltä hmisiä tavata ennen kuin tämän miehen tapasin kenen kanssa nyt seurustelen. Hassua tässä kai oli se että kaikki ketä tätä aikasemmin tapasin olivat muka mun elämän miehiä, mutta kuitenkaan eivät loppen lopuks sopivia. Tätä miestä menein tapaamaan ihan sillä periaateella että kiva tutustuu uuteen ihmiseen ja saada kaveri, mutta toisin kävi kun rakastuttiin :)
Muutaman asian opin chat treffailusta, keskustele pitkään ennen kuin tapaat ja vaadi kuvaa. Chatistä löytyy yleensä joka päivä joku jolle jutella, useimmat jopa asiallisia. treffipalstojakin käytin, mutta elyynsä ainakin jossain vaiheessa halusin jutella reaaliaikaisesti eli pyysin juttelmaan chattiin, siinäkin opppii ihmisestä erilailla kun meilien perusteella.
Toivotaan et sinäkin omaasi jotenkin törmäät.
Mie!

Yhteistyössä