Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää eksyin vieraisiin.![]()
mä kanssa B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää eksyin vieraisiin.![]()
mä kanssa B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää eksyin vieraisiin.![]()
mä kanssa B)
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää eksyin vieraisiin.![]()
mä kanssa B)
voivoivoi teitä naiset,turmion teillä :xmas:
Se oli yks sellainen huutis-linkitys ketju.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää eksyin vieraisiin.![]()
hyvä vai pahapaha =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mutta naiset, mää taidan painua pehkuun. Öitä Murusille! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mutta naiset, mää taidan painua pehkuun. Öitä Murusille! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mula pyörii ajatukset joten unta ei ihan just tartte koittaa..toi likka kyllä herää 6 aikaan ..
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mula pyörii ajatukset joten unta ei ihan just tartte koittaa..toi likka kyllä herää 6 aikaan ..
teilläkin. Meillä heräilevät kanssa aikaisin
|O
tänä aamuna tosin nukkuivat melkein kahdeksaan![]()
juuri kun oli miehen vuoro aamulla nousta.
Edellisaamuna heräsivät klo. 6. 15 |O
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä en ole nähnyt ainuttakaan Sormusten herraa. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä en ole nähnyt ainuttakaan Sormusten herraa. :ashamed:
ihkuja :heart: mä jäin koukkuun..mut nykysin en kyllä kato muuta kun harvoin tarjolla..maanantaisin.
lukeminenkin on jäänyt..ja lenkkeily ja ja... :saint: mut läski on ikuista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:jos mää koitan nukkumaan..multa ei irtoo mitään järkevää enää.. :ashamed:
ultrikselle ja iccarille ja muillekin :wave: öitä ja unia..huomenna uus päivä ..toivottavasti parempi sellainen..
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä en ole nähnyt ainuttakaan Sormusten herraa. :ashamed:
ihkuja :heart: mä jäin koukkuun..mut nykysin en kyllä kato muuta kun harvoin tarjolla..maanantaisin.
lukeminenkin on jäänyt..ja lenkkeily ja ja... :saint: mut läski on ikuista![]()
kuulostaa tutulta. Tosin lainaan aina itselleni kirjastosta kasan kirjoja, palautan ne sitten lukemattomina takaisin.
Harvoin tarjolla kuuluu mun Maanantailleni =)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Hei rakkahat. Moikkaaman tulin ja jätän tässä tervehdykseni. Kiva ja pitkä pääsiäinen takana. Paljon sukulaisia ollut kylässä ja meno yhtä päätöntä. Ollaan mm. esitelty lihaksiamme ja todettu porukalla, että mulla on oikeasti tosi surulliset ja rupsahtaneet tissit :xmas:Mä tykkään mun suvusta
![]()