H
"höh"
Vieras
"Voi, lapsi parka Niin tuli paha mieli lapsen puolesta, että itku oli päästä. Yksinäinen alku elämälle. Tuollaisessa tilanteessa laittaisin viestin reppuun, että vanhemmat tietäisivät missä lapsi päivänsä viettää ja kertoisin, että olen huolissani. Ja tekisin kaikkeni, että lapsi saisi huolenpitoa edes meillä. Tuon ikäisen pitäisi tuntea, että aikuisilta saa turvaa, olivatpa aikuiset sitten omat vanhemmat tai kaverin vanhemmat. Kasvatusvastuu ei ole sinulla, mutta kansalaisen auttamisvelvollisuus on määritelty laissakin. Jos epäilet, ettei kaikki ole hyvin, on velvollisuutesi puuttua asiaan."
Haloo? Onks rappukäytävissä norkoilu huolestuttavaa? Käskette vaan pois sen sieltä, jos ei saa olla. Itse norkoilin vielä täysi-ikäsenä siellä ja täällä ajelin junilla eestaas ja sporarundei, Ihan normaali olen.
Haloo? Onks rappukäytävissä norkoilu huolestuttavaa? Käskette vaan pois sen sieltä, jos ei saa olla. Itse norkoilin vielä täysi-ikäsenä siellä ja täällä ajelin junilla eestaas ja sporarundei, Ihan normaali olen.