Pultsari majailee rapussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi helvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No jospa niillä poliiseilla oli kiireellisempi keikka päällä, ne on kato ne resurssit, ei niillä revetä kovin moneen mestaan kerrallaan :/

Juu, ollaan huomattu, että niillä on "tosi kiire", kun ei voi tulla paikalle rekkakuskin ajellessa kännissä..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No jospa niillä poliiseilla oli kiireellisempi keikka päällä, ne on kato ne resurssit, ei niillä revetä kovin moneen mestaan kerrallaan :/

Niinpä. No, äsken hakivat sen ukon. Ihan suosiolla tuntui lähtevän. Nyt pitäis vielä ratkaista sen yötä päivää auki olevan alaoven dilemma :/

Alkuperäinen kirjoittaja vuokralähiön ihanuus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Soitin nyt sit sinne hätäkeskukseen, sieltä on poliisit tulossa. Se äijä nukkuu vielä tuolla. On tääki :/ Seuraavaks pitää vissiin soittaa sinne huoltoon että tulevat taas kerran korjaamaan ton alaoven. Tää on näitä kerrostaloasumisen ihanuuksia :/

Missä slummitalossa te oikein asutte ?

Slummi ku slummi. Jaa, joku kysyi, eli puolisen tuntia kesti poliisin tulo.

Alkuperäinen kirjoittaja vuokralähiön ihanuus:
Soitin nyt sit sinne hätäkeskukseen, sieltä on poliisit tulossa. Se äijä nukkuu vielä tuolla. On tääki :/ Seuraavaks pitää vissiin soittaa sinne huoltoon että tulevat taas kerran korjaamaan ton alaoven. Tää on näitä kerrostaloasumisen ihanuuksia :/

Missä slummitalossa te oikein asutte ?

Slummi ku slummi. Jaa, joku kysyi, eli puolisen tuntia kesti poliisin tulo.

ei ole ollut kiireellinen tehtävä niin eivät ole pillit päällä tulleet, jos esim olisi ollut selkeä uhka jollekkin niin nopeemmin olisivat olleet paikalla

Mun käy sääliksi jos on asunnoton, jos meidän rapus majailis, varmaan saattaisin avata ovenkin joskus. Siis tietysti vain jos ei sotke eikä ole rähisijä. Kyllä jokaisella pitäs olla katto pään päällä, vaikkei pystyisi töihin ja olisi alkoholisti.
Ihmisarvo on sama kaikilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Kuka on sanonut, että ihmisten kuseskelu olisi sallittavaa?

Aivan. Ainostaan koirat kusetetaan ulko-ovelle!

:laugh: :laugh: :laugh:

Mulla ei ole koiraa, joten turha mulle naureskella.

Kuka sulle nyt on naureskellut? Älä ota kaikkia kommentteja sulle osoitettuina :flower:

Mä nauroin tuolle alemmalle kommentille, kun se oli
niin yleisnaseva :laugh:

Säälittää tuollaiset jotka on elämänsä alas vetänyt :(
Heillä joillai ollut talot,työt kaikkia..joilta puoliso lähtenyt/kuollut,työt loppunut ,ja siitä on alkanut alamäki,se yleisin taitaa olla tuo=/

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Säälittää tuollaiset jotka on elämänsä alas vetänyt :(
Heillä joillai ollut talot,työt kaikkia..joilta puoliso lähtenyt/kuollut,työt loppunut ,ja siitä on alkanut alamäki,se yleisin taitaa olla tuo=/

Aika useilla se menee niin päin että viuna alkaa maistumaan, sen jälkeen lähtee talot,työt, puolisot ja kaikki.
Sen verran joutunut seuraamaan vierestä, että kyllä mä yleisempänä pidän sitä että itse aiheutettua toi useimmiten on.

Noita tollasia jos alkaa säälimään, ei kohta muuta saa tehdäkään kun hyysätä niitä. Tehkää te muut vaan huusholleistanne spurgujen yömajoja, mä en sellaseen todellakaan suostu. Ihan itse ne sitä paitsi ne viinat (ja ties mitkä korvikkeet) kurkustaan alas kaataa, tuskin kukaan pakottaa. Tuolleki ukolle oli jo hommattu joku asuntolan tapanen, en tiedä tarkemmin, mutta niin vaan aina tänne kampeaa. Mä aion tästedes soittaa poliisit JOKA IKINEN kerta kun se tohon meidän rappuun yrittää majoittua.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
minä kanssa oisin vienyt leivän ja kupin kahvia.SÄÄLITTÄÄ......kaikilla pitäisi olla asunto mihin päänsä kallistaa

Niin, voi pientä reppanaa, ihan joutu kusemaankin ovenpieleen :'( Oliskin siihen pitäny järjestää sille aamiaistarjoilut :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
minä kanssa oisin vienyt leivän ja kupin kahvia.SÄÄLITTÄÄ......kaikilla pitäisi olla asunto mihin päänsä kallistaa

Puhutaan kolmea kaunista ja kahta hyvää palstalla, mutta mä veikkaan, että kukaan teistä ei olisi lähtenyt kusen ja paskanhajuisen äijän luokse tarjoamaan kahvia aamulla saatika pyytänyt kotiin omien lastensa viereen aamupalalle...

ap: meinasin just kirjottaa et salettiin sillä on joku asuntoja. Monien asunnottomien asunnottomuus on OMA VALINTA.

Yhteistyössä