Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:No jospa niillä poliiseilla oli kiireellisempi keikka päällä, ne on kato ne resurssit, ei niillä revetä kovin moneen mestaan kerrallaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:No jospa niillä poliiseilla oli kiireellisempi keikka päällä, ne on kato ne resurssit, ei niillä revetä kovin moneen mestaan kerrallaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja vuokralähiön ihanuus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Soitin nyt sit sinne hätäkeskukseen, sieltä on poliisit tulossa. Se äijä nukkuu vielä tuolla. On tääki :/ Seuraavaks pitää vissiin soittaa sinne huoltoon että tulevat taas kerran korjaamaan ton alaoven. Tää on näitä kerrostaloasumisen ihanuuksia :/
Missä slummitalossa te oikein asutte ?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vuokralähiön ihanuus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Soitin nyt sit sinne hätäkeskukseen, sieltä on poliisit tulossa. Se äijä nukkuu vielä tuolla. On tääki :/ Seuraavaks pitää vissiin soittaa sinne huoltoon että tulevat taas kerran korjaamaan ton alaoven. Tää on näitä kerrostaloasumisen ihanuuksia :/
Missä slummitalossa te oikein asutte ?
Slummi ku slummi. Jaa, joku kysyi, eli puolisen tuntia kesti poliisin tulo.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kuka on sanonut, että ihmisten kuseskelu olisi sallittavaa?
Aivan. Ainostaan koirat kusetetaan ulko-ovelle!
![]()
![]()
![]()
Mulla ei ole koiraa, joten turha mulle naureskella.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä ap valita, ota se koditon asumaan teille
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä ap valita, ota se koditon asumaan teille
Just näin! Asunnotonta lähimmäistä tulisi auttaa eikä usuttaa poliiseja kimppuun!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Säälittää tuollaiset jotka on elämänsä alas vetänyt![]()
Heillä joillai ollut talot,työt kaikkia..joilta puoliso lähtenyt/kuollut,työt loppunut ,ja siitä on alkanut alamäki,se yleisin taitaa olla tuo=/
Alkuperäinen kirjoittaja minä:minä kanssa oisin vienyt leivän ja kupin kahvia.SÄÄLITTÄÄ......kaikilla pitäisi olla asunto mihin päänsä kallistaa
Alkuperäinen kirjoittaja minä:minä kanssa oisin vienyt leivän ja kupin kahvia.SÄÄLITTÄÄ......kaikilla pitäisi olla asunto mihin päänsä kallistaa