Missä, missä ne ovat!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Avaimet nimittäin.. :/

On ollut jo monta päivää kadoksissa, ja tänään kun mies on nyt töissä ajattelin lasten kanssa mennä ulos.. Mut ne AVAIMET :headwall: Mistä hitosta mä ne nyt löydän!!! Oon katsonut hattuhyllyn, kenkähyllyn, keittiön kaapit, keittiön pöydät, kirjahyllyn, tietokonepöydän, kuivausrummun päältäkin katsoin..
Mut ei, mistä mä ne löydän!! :headwall:

mulla oli avaimet kolme kk hukassa ja ne löyty iskän autosta penkin vierestä. ootko kattonu sieltä?
ootko ehkä pudottanu ne kaupassa tai jotain?
ootko vaihtanu laukkua, tai takkia?

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mulla oli avaimet kolme kk hukassa ja ne löyty iskän autosta penkin vierestä. ootko kattonu sieltä?
ootko ehkä pudottanu ne kaupassa tai jotain?
ootko vaihtanu laukkua, tai takkia?

Mies on katsonut autosta,mut ei ollut siellä.. :/
En oo pudottanut niitä mihinkään, koska kun mulla on omat avaimet ollut käytössä niin oon lasten kanssa sisälle päässyt.. Miehen avaimia oon tässä parina päivinä lainaillut.
Ei ollut laukuissa, eikä takin taskuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja karhuveljeni koda:
Katsos vielä patterien takaa, kengistä, pesukoneesta. Oisko joku lapsista vienyt ne leikkeihinsä?

Kengät oon läpi käynyt, ei ollut. Patterit voin tarkastaa, ja lastenhuoneenkin.
Toisaalta lapset on sellaisia että jos heillä olisi mun avaimet kädessä, niin he toisivat ne mulle eikä veisi niitä mihinkään.. Mut katon lastenhuoneenkin läpi.

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Katsos vielä patterien takaa, kengistä, pesukoneesta. Oisko joku lapsista vienyt ne leikkeihinsä?

Toisaalta lapset on sellaisia että jos heillä olisi mun avaimet kädessä, niin he toisivat ne mulle eikä veisi niitä mihinkään.. Mut katon lastenhuoneenkin läpi.

Meillä kanssa kuopus sellanen, et jos jotain ottaa tuo sen kyllä mulle, mutta en siltikään luota siihen täysin. ;)
Lapset on lapsia. :)

Toivottavasti avaimet löytyy. Mä en kyllä keksi mitään muuta. Tietysti tulee mieleen roskis. Sohvan alukset ja sellaset oot varmaan käynyt jo läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:

Meillä kanssa kuopus sellanen, et jos jotain ottaa tuo sen kyllä mulle, mutta en siltikään luota siihen täysin. ;)
Lapset on lapsia. :)

Toivottavasti avaimet löytyy. Mä en kyllä keksi mitään muuta. Tietysti tulee mieleen roskis. Sohvan alukset ja sellaset oot varmaan käynyt jo läpi.

Juu, sohvan aluset, jne oon katsonut mut ei ollut... Patterien välit sekä lastenhuoneen oon läpi käynyt, mut ei ollut.Toivottavasti ei oo roskiksessa, kun avaimet ollut kadoksissa joku 3-4päivää jo, et avaimet olisi sit jo kaatopaikalla..
Mul ei oo enään mitään tietoo mistä niitä ettisin..

Joko löytyivätten?
Ootko vaihtanut takkia/housuja tässä viime päivinä, oisko jonkin takin/housun taskussa? Kattoikos se mies jokaisen penkin alta sieltä autosta ja ovitaskuista? Kun tulet sisään kädet täynnä, mihin lataat tavarat???? Onko asunnossa kippoja tai avohyllyjä jonne oisit tyrkänny? tai laatikoita?

Yhteistyössä