että saattaa mennä 2-3 päivää että ei jaksa yksinkertasesti siivota kaikkia paikkoja mitkä pitäs.. leluja lojuu vähä siä sun täällä ja eteinen on ku kaaos :headwall: just jaksan tiskit laittaa joka päivä ja pitää keittiön pöydät ja lattiat siistinä mut romua lojuu joka paikassa, mä nostan puhtaat pyykit koppaan ja siinä ne odottaa.. imuri makaa keskellä olkkaria..sitten saat yhtäkkiä jonku ihan järjettömän siivouspuuskan
et pysty lopettaa ennenku joka murunen on poissa!
mä aloin tänää vaan pesee lattioita ja täs mä vielkin siivoon, olen siivonnut mm. ovet, kaappeja, ikkunoita pyyhkinyt, saunan, jääkaapin, pölyt, järjestelly kaikki paikat vaatekaappeja myöten nyt vielä pakko saada silittää lakanat,eihän niitä voi ryppysenä kaappiin laittaa (eikä oo mankelia) :xmas: :xmas:
mä aloin tänää vaan pesee lattioita ja täs mä vielkin siivoon, olen siivonnut mm. ovet, kaappeja, ikkunoita pyyhkinyt, saunan, jääkaapin, pölyt, järjestelly kaikki paikat vaatekaappeja myöten nyt vielä pakko saada silittää lakanat,eihän niitä voi ryppysenä kaappiin laittaa (eikä oo mankelia) :xmas: :xmas: