Missä menee nettiaddiktin raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Tulipa mieleen kun tossa toisessa ketjussa kysyttiin et paljon palstailee, että missä menee raja et on addiktoitunut johonkin?Alkoholin suhteen sen rajan tiedä, mut päteekö samat asiat nettiaddiktin suhteen?

[QUOTE="Eeva";23887844]No mitkä on ne alkoholin rajat? Olen vain utelias. :)[/QUOTE]

No eikö se ole hyvin pitkälti niin et jos aamu alkaa ryypyllä, valehtelet juomisestasi, asiat jää tekemättä juomisen takia ja juomaa on pakko saada, niin sulla on ongelma?

Kiitos, en minä tiennyt miten ne rajat määritellään. Kai tuota sitten voi soveltaa nettiin? jos päivä alkaa surffailulla, on netissä enemmän kuin myöntää, jättää asiat hoitamatta netin takia, pakko päästä nettiin..?

[QUOTE="Eeva";23887862]Kiitos, en minä tiennyt miten ne rajat määritellään. Kai tuota sitten voi soveltaa nettiin? jos päivä alkaa surffailulla, on netissä enemmän kuin myöntää, jättää asiat hoitamatta netin takia, pakko päästä nettiin..?[/QUOTE]

Niin sitä mä just kans mietinkin et eikö se nyt melkolailla samallalailla mene..
Tuntuu vaan hassulta et nettiin vois joku niin uppoutua et hommat jää tekemättä..
Mut kuolihan se yhden parin vauva kun hoitivat niin huolellisesti sitä virtuaalivauvaansa et oikea unohtu.. :( Melko järkyttävää..

Yhteistyössä