A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aijaa. Mä olen jo jonkin aikaa toivonut, että jotakin diagnosoitavaa löytyisi, ettei tarvitsisi syyttää vain luonnetta.
3 v on vielä pieni, muutaman vuoden päästä voi jo löytyäkin diagnoosi ja sitä myötä apu perheellenne.
Tuo kaveri sanoi, että diagnoosi oli suuri helpotus; ei olekaan kyse siitä, että hän olisi kaikesta kovasta työstä huolimatta huono kasvattaja.
Niin varmaan. Mä koin suuren helpotuksen jo siinä vaiheessa, kun nuorempi syntyi. Oli ihanaa huomata, että joku lapsi oli tyytyväinenkin.
Hae itsesi terapiaan. Ja jos tollaseks menee niin kummatkin lapset sijaiskoteihin. Lueppa omat vastauksesi ajatuksella. Oikein inho hyökii omaa lastaan kohtaan. :headwall:
Kuka helvetti sinulle sanoi että lasten tekeminen ja kasvattaminen tulee olemaan helppoa?
Ei kukaan. Siksi en tajunnutkaan vielä vauva-aikana ettei kaikki ole kunnossa. Ajattelin, ettei se elämä vauvan kanssa nyt helppoa olekaan.