Jätkä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
siis en vieläkään tajua tuota linkitysjuttua...olen kerran saanut bannia, kun villiintyessäni pistin Savannan nettiliikkeen osoitteen tänne (hurjakin rikos?)...ja tuossa toisessa ketjussa sanot, et jos joku sen laittaa, poistat sen heti, siis miksi näin? Johan tänne linkitellään joka päivä, vähän mistäkin liikkeestä sivuja, kun halutaan kysyä vaikka mielipidettä johonkin jne.
En ihan ymmärrä, mihin tämä perustuu ja missä menee raja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis en vieläkään tajua tuota linkitysjuttua...olen kerran saanut bannia, kun villiintyessäni pistin Savannan nettiliikkeen osoitteen tänne (hurjakin rikos?)...ja tuossa toisessa ketjussa sanot, et jos joku sen laittaa, poistat sen heti, siis miksi näin? Johan tänne linkitellään joka päivä, vähän mistäkin liikkeestä sivuja, kun halutaan kysyä vaikka mielipidettä johonkin jne.

samaa mietin??????

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:

samaa mietin??????

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Mä oon miettiny kans tota ku ei saa mainostaa.

Saanko mä laittaa mahdollisen kennelini kotisivun osotteen omaan profiiliini, vai onko sekin kiellettyä?

Mut onko kaikki linkit mainostamista?! Jo menee raskaaksi, jos ei mitään linkkejä saa tänne laittaa...huoh...vaikea selittää monia asioita sanoin, linkeillä on "hieman" kätevämpää valaista jotain asiaa.

Ja saako pyytää äänestämään esim, omaa Liberoyöpaitaansa, niitä on jatkuvasti täällä.
Kuitenkin jossain luki että kaikki mainostaminen ja ääntenkalastelu on kiellettyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
luulisi nyt ettà palstalainen tietàà hyvàn ja huonon maun rajat. ei mainoksia omista jutuista

Niin...no ei Savanna ole koskaan tänne laittanut liikkeensä osoitetta, mut jos sen joku muu haluaa laittaa, sekin on väärin...?
Epäilen jo rasismia.
Elloksen ja muiden sivut tuntuu käyvän.

Jos ei savanna itse laita linkkiä omasta liikkeestään, on se yksityisyyden vuoksi parempi, että moiset linkit poistetaan moden toimesta...
Mikä ihmeen hinku sinulla AP on linkittää moista sivua?? Sitä MINÄ ihmettelen.

Miten mä luulen,että on kysymys siitä, että samassa yhteydessä on mainittu nettikaupan omistajan nikki-tässä tapauksessa Savanna, ja nettikauppojen sivuilla on yleensä omistajan nimi(joskus myös osoite/yhteystiedot)? Voiskohan olla näin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsypilämi:
Jos ei savanna itse laita linkkiä omasta liikkeestään, on se yksityisyyden vuoksi parempi, että moiset linkit poistetaan moden toimesta...
Mikä ihmeen hinku sinulla AP on linkittää moista sivua?? Sitä MINÄ ihmettelen.

Ei ole hinkua, vaan kysyn ihan mielenkiinnon vuoksi missä menee raja, kun se tuntuu olevan hyvin epäselvä! Ja mihin tämä perustuu?
Moni täällä sen sijaan hinkuais sitä osoitetta, mut bannia varmaan saa, jos joku laittaa. Kummallista, todella.

Jätkähän selitti asian, että mitä siitä seuraa (siinä liikkeen perustamisketjussa). Koska sivu on Savannan kaikki varmaan tietää mikä ryöpytys siitä tulee suuntaan ja toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Mä oon miettiny kans tota ku ei saa mainostaa.

Saanko mä laittaa mahdollisen kennelini kotisivun osotteen omaan profiiliini, vai onko sekin kiellettyä?

Mut onko kaikki linkit mainostamista?! Jo menee raskaaksi, jos ei mitään linkkejä saa tänne laittaa...huoh...vaikea selittää monia asioita sanoin, linkeillä on "hieman" kätevämpää valaista jotain asiaa.

Mä en oo edes profiiliin laittanu kottareiden osotetta, koska se voidaan tulkita myös mainostamiseksi, koska siellä lukee että teen myös työtä josta joutuu mulle maksamaan :)

Yhteistyössä