Missä lahdessa lastentarvike liikkeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lastentarvikeliikettäetsivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lastentarvikeliikettäetsivä

Vieras
Pitäisi ostaa tarvikkeita tulevalle vauvalle. Kävinki tänään launeella pyörimässä, mutta sielä ei ollutkaan enään lastentarvike -liikettä. Missä nykyää? Onko enää lahdessa? Entä muita tarvikeliikkeitä? Kiinostaisi myös, onko ollut hyvää palvelua? Kiitoksia etukäteen vastauksista.

http://www.mll-lahti.fi/files/16311266324627Palvelu-jatoimintahakemistoPDF.pdf

täällä tosi hyvin lahden palveluista lapsiperheille. eli jos linkki ei toimi niin www.mll-lahti.fi ja sieltä lapsiperheiden tietopankki. Noi tarvikeliikkeet on sivulla 28

Parasta palvelua city babyssä sekä parhaat tuotteet ja merkit. Suosittelen sitä. Lastentarvikkeessa ja vaunuaitassa oikein tyrkytetään emmaljungaa ja gracoa. Tai ainakin minulle. Mutta jokaisessa kannattaa käydä.

Vaunupuodissa ehdottomasti paras palvelu. Varsinkin ensikertalaiselle antavat mielettömästi tietoa. Citybaby myös ihan ookoo. Lastentarvike oli hirveä pettymys. Tuntui siltä, ettei liikkeessä ollut mitään, paitsi leluja about puolet hyllyistä.

On kärkkäisellä muistaakseni ainakin Emman vaunuja. Tosin laadusta en nyt niin tiedä, serkku osti vaunut sieltä ja niissä oli aina jotain vikaa. 3 kertaa vaihtoivat ennen kun saivat rahat takaisin ja ostivat lastentarvikeliikkeestä Emmaljungat. Voihan tietty olla, että sattui vaan heille huono tuuri, mutta mun ymmärtääkseni jonkinmoisia ongelmia oli niiden vaihtojenkin kanssa (kankaissa oli jotain vikaa ja sitten rungossakin) ja eivät oikein meinanneet vastaavaa antaa Kärkkäiseltä tilalle. Muuten olen kokenut Kärkkäisen lastentarvikeosaston mukavaksi ja ihan katavaksi paikaksi asioida.

Makuasioistahan ei voi kiistellä mutta mä olen tykännyt kyl ehdottomasti eniten vaunupuodista ja sieltä olen aina ostanut kaiken n.5vuoden ajan...aina ihanaa ja ystävällistä palvelua... samaa ei voi sanoa lastentarvikkeesta jossa myöskin välillä pyörähtänyt, ikinä en ole mitään sieltä ostanut huonon palvelun takia...citybaby menettelee, pari vaatetta sieltä ostanut, aiemmin tuntui että sielläkin katsottiin nenänvartta pitkin tälläistä tavallista pulliaista mutta nyt ne pari kertaa mitä olen ostanut sieltä ne muutamat vaatteet niin sattunut kohdalle sellainen nuori nainen myymään, hän on ihan mukava ja tuntuu osaavan asiansa... =)

Meillä on Launeella kauppakeskus Valossa uusi Lastentavikeliike. Uudet kauppiaat ja uudet myyjät. Eli kaikki aiemmat kuvaukset Lastentarvikkeesta voitte täysin unohtaa.
Tervetuloa tutustumaan ja muodostamaan oma mielipiteenne meistä.

Yhteistyössä