Meillä vaan oli esikoisen kanssa hurjan hankalaa tuo luistelun opettelu aikoinaan. Lähinnä kai johtui siitä, ettei pojalla itsellään ollut mitään intoa luistelua kohtaan eli suoraa huutoa oli kaikki ekat harjoituskerrat, ja halus vaan pois kentältä. Eskari-iässä sitten käytiin varmaan kolme viikkoa joka ilta ja opeteltiin väen väkisin ja niin hän sitten vihodin oppi. Ja jos nyt joku tarttuu tähän, että väkisin lasta luistelemaan vietiin niin tiedettiin, että eskrissa ainakin meillä päin alettiin käymään säännöllisesti luistelemassa, joten parempi se oli sitä ennen oppia.
Nyt oltiin maanantaina luistelemassa sitten koko perhe ja tuo kuopus reilu 2,5v. oli luistimilla myös. Mä olin ihan yllättynyt, kun kuopuksella sujuikin niin hyvin ja pieni oli intoa täynnä!
Hyvin ysyi pystyssä ja pääsi eteenpäin. Että niin ne lapset vaan erilaisia ovat, vaikka veljeksiä ovatkin 
Nyt oltiin maanantaina luistelemassa sitten koko perhe ja tuo kuopus reilu 2,5v. oli luistimilla myös. Mä olin ihan yllättynyt, kun kuopuksella sujuikin niin hyvin ja pieni oli intoa täynnä!