Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Paulah:Mua kiinnostaisi tietää, miksi ihmiset ovat päätyneet tekemään lapsia jopa alle 20-vuotiaana? Mä ainakin olin lukiossa tuolloin ja seuraavaksi yliopistolla. Ei kyllä yhtään tuntunut ajankohtaiselta vaikka en ollut ikäisekseni lapsellinen tai mitään, päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En aio tehdä lapsia yli 3kymppisenä!
Alkuperäinen kirjoittaja ehdoton:Ei enää kun täyttää 35 se on maksimi raja, sillä en halua mummona enää hoidella vaippoja ja toisaalta laittaa lastani häpeämään mummo äitiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En aio tehdä lapsia yli 3kymppisenä!
Alkuperäinen kirjoittaja myy:en tiedä mistään "riski-iästä", mutta itse en tee lapsia sen jälkeen kun 25v on mittarissa. ihan jo sen takia että sitten kun lapset on muuttamassa kotoa pois, olen itse "vasta" n. 40v.
en missään nimessä haluaisi tilannetta että nuori lapseni joutuisi hautaamaan minut juuri kotoa muutettuaan, näitä tapauksia esiintyy nyt ala-aste kavereillani, he juuri saaneet opiskelut päätökseen ja muuttaneet omilleen tässä parin vuoden sisällä, yhdeltä kuoli isä ja toiselta äiti, 65-74v molemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja ehdoton:Ei enää kun täyttää 35 se on maksimi raja, sillä en halua mummona enää hoidella vaippoja ja toisaalta laittaa lastani häpeämään mummo äitiä.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En aio tehdä lapsia yli 3kymppisenä!
v...u tää v...tuttaa,ei niitä lapsia aina niin vaan tehdä,niitä saadaan.
Ei ole lasten saaminen ja tekeminen kaikille noin yksinkertaista ja helppoa,
jos se ensimmäinenkin antaa odotuttaa itseään niin onko silloin iällä takarajaa,se eka lapsi otetaan vastaan vaikka 4-kymppisenä
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja myy:en tiedä mistään "riski-iästä", mutta itse en tee lapsia sen jälkeen kun 25v on mittarissa. ihan jo sen takia että sitten kun lapset on muuttamassa kotoa pois, olen itse "vasta" n. 40v.
en missään nimessä haluaisi tilannetta että nuori lapseni joutuisi hautaamaan minut juuri kotoa muutettuaan, näitä tapauksia esiintyy nyt ala-aste kavereillani, he juuri saaneet opiskelut päätökseen ja muuttaneet omilleen tässä parin vuoden sisällä, yhdeltä kuoli isä ja toiselta äiti, 65-74v molemmat.
Mä en tiedä miten pitkään sun lapset ajatteli kotona asua, mutta aika pitkään saa asua jos on vasta sit muuttamassa pois kun vanhemmat 65-74v.. Mun vanhemmat on saaneet mut 28v ja siskon 31v ja ollaan molemmat asuttu jo vuosia pois lapsuudenkodista ja vanhemmat nyt 60v. Mun mielestä ei ole normaalia jos asutaan yli kolmekymppiseksi vanhempien helmoissa.