Mirenan luotettavuus?

Minulle laitettin mirena hormoonikierukka n.1.5kk sitten,pientä vuotoa on ollut päivittäin ja vähän nipistelyjä vastassa muuten ihan hyvin.Mutta olen lukenut että monella on tullut yllätys raskauksia siitä huolimatta,haluan ehdottoman ehkäisyn eli miten yllätysraskaudet on tai mistä johtuneet?Luotanko enää tähän ehkäisykeinoon?
 
äidilläni oli tullut hormonikierukka itsestään pois , eikä äiti ollut edes huomannut mitään! olisi siis voinut tulla koska vaan raskaaksi mut tarkastuksessa huomattiin ettei ollut kierukkaa missään :eek: en itse luottaisi hormonikierukkaan , tämän perusteella!
 
äidilläni oli tullut hormonikierukka itsestään pois , eikä äiti ollut edes huomannut mitään! olisi siis voinut tulla koska vaan raskaaksi mut tarkastuksessa huomattiin ettei ollut kierukkaa missään :eek: en itse luottaisi hormonikierukkaan , tämän perusteella!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 21:55 vieras kirjoitti:
äidilläni oli tullut hormonikierukka itsestään pois , eikä äiti ollut edes huomannut mitään! olisi siis voinut tulla koska vaan raskaaksi mut tarkastuksessa huomattiin ettei ollut kierukkaa missään :eek: en itse luottaisi hormonikierukkaan , tämän perusteella!

Yleensä se tulee ulos kipujen ja runsastuneen vuodon kera, tai siis ovat oireina siitä että kierukka ei ole enää paikallaan. Minunkin kierukkani tuli raskautumisen jälkeen itsekseen pois, täysin huomaamattani... Olen siis superharvinaisuus, kun on kaksi "mahdotonta" käynyt =)
 

Yhteistyössä