mirena+paineen tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rinkularenkula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rinkularenkula

Vieras
Heippa!

Olisin udellut teiltä muilta mirenan omaavilta, että onko teillä ilmennyt alaselkäsärkyä ja paineen tunnetta munasarjoissa? Minulla on ollut nyt jo kahden viikon verran alaselkä kipeä.. Lääkärissä olen käynyt ja sain viikon sairasloman.. Lääkäri käski kipuun ottaa buranaa ja jos edelleen kipeä niin uudelleen lääkäriin.. No nyt olen huomannut myös munasarjojen kohdalla ja muuallakin alavatsalla paineen tunnetta.. Paineen tunne on ajoittaista eikä siis tunnu koko aikaa.. Yritin päästä torstaina lääkäriin uudestaan, mutta siellä oli täyttä ja nyt täytyy odottaa maanantaihin asti..

Mielikuvitus alkaa jo tehdä tepposia... Raskausoireita yms.. En kuitenkaan usko että tässä siitä olisi kyse.. Mutta siis.. Onko teillä kokemuksia?? Kirjotelkaa ihmeessä =)

Kiitos!

Ai niin.. Mirena ollut siis käytössä jo yli vuoden eikä aiemmin ole ollut mitään ongelmia...

Mulle laitettu Mirena syksyllä ja nyt on tullut hirveitä kouristuksia ja supistuksia sekä alaselkä on lähes kokoajan kipeä!! Aion poistattaa koko kapistuksen!! :kieh:

mulla ollu mirena kaks ja puoli vuotta.. välillä aina sattuu vatsaan..mihin lie munasarjoihin..yritän pitää vielä jonki aikaa. kaverilta jouduttiin poistaan kun tuli niin hirveet kivut ettei pystyny oleen ilman särkylääkkeitä eikä niitten kans.

Yhteistyössä