[QUOTE="Cassyput";26153624]En mä ajattele joka asiasta jotain pervoa ja vinksahtanutta, mutta tiedän mikä on internetin todellisuus. Eikö sua haittais jos jotkut pedot vaihtelis ja tallentais kuvia sun alastomista lapsista ja runkkais niiden kanssa? Huolestuttavaa jos ei. Ja huolestuttavaa jos mummeliisaakaan ei. En mä paheksu tuota kuvaa, mutta sen nettiin laittaminen on väärin jo lapsen yksityisyyden suojaa kohtaan.[/QUOTE]
Kun vielä olin Facebookissa, laitoin sinne kuvan pojistani kylpyammeessa. Muistan kyllä kuinka kauan taistelin itseni kanssa, uskallanko sitä laittaa. Sitten tajusin miettiä, mikä on pahin mahdollinen seuraamus: se, että joku tuiki tuntematon friikki runkkaa, kun näkee kaksi pientä poikaa yläosa paljaana ammeessa (alakroppa oli veden ja rantapallon peittämä). Kuva oli ihana. Yksi parhaista mitä ikinä olen ottanut. Sininen amme värjäsi veden siniseksi, iso värikäs rantapallo siinä välissä, molemmat lapset pitivät pallosta käsillään kiinni ja katsoivat silmät ymmyrkäisinä kameraan. Se oli aivan ihana kuva!
Tiesin, kuinka moni tuli oikeasti iloiseksi nähdessään sen kuvan. En tiennyt yhtään ainutta, joka olisi saanut siitä vinksahtaneita mielikuvia. Jos joku kaveripiirissäni olisi ollut niin sekopää, ainakaan se sekopää ei ollut lähellä lapsiani. Ne hullut saa mielikuvia mistä tahansa, en todellakaan aijo menettää iloa lapsistani noiden sekopäiden takia. En siis mieti sekopäitä, mietin lapsiani ja niitä, joita lapset aidosti ilahduttavat. Juu, ehkä olen hullu, mutta minusta oli kiva jakaa tuo hauska hetki, jonka koin lasten kanssa. En edelleenkään osaa ajatella niin, että joku runkkasi sen kuvan nähdessään. Tiedän, että sekopäitä on, mutta sille minä en mitään mahda.