Mä olen sitä mieltä, että tuskin ainutkaan ns. "normaali" perhe saisi lastenhuoltajia peräänsä tuon ilmoituksen perusteella. Okei, sängyt puuttuu, mitä sitten? Mä muistan ajan, jolloin minä ja pikkuveljeni nukuttiin mattojen päällä. Siis (kivikova)kasa mattoja sängyssä kun ei ollut patjoja. Paljon mieluummin olisin nukkunut lattialla patjan kanssa.
Eikä tuo asunto tosiaan ollut lähellekään sotkuinen tai likainen. Jos niin joku ajattelee, niin tervemenoa katsomaan ihan täällä kotimaassa joidenkin koteihin. Meillä oli kotona matoja, pinttynyttä likaa, eläinten ulosteita lattialla ja muuta mukavaa.
Harjoituspotta tarpeiden tekoon on ihan hyvä idea jos käytössä on vain yksi vessa, eikä ole varaa korjata muita. Parempi potta kuin housuihin päästäminen.
Vaatteiden vaihto keskenään...what?? Sekö joku ongelma?
Noiden listattujen perusteella en tosiaan voisi väittää, saati luulla, että lapset jotenkin kärsii. Hyvä tietysti olisi, että tuollaisen lapsikatraan hoitamiseen saisi/hankkisi apua. Aikaa ja huomiota he tuskin saavat tarpeeksi ja se voikin olla ongelma.