Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta tuntuu etten ole eläessäni "todella rakastanut" ketään. Nuoruudessanikaan en seurustellut sen kummemmin kenenkään kanssa ja muutamat suhteeni olivat lähinnä "yhden illan suhteita". Olen myös miettinyt ja tullut siihen tulokseen etten rakasta tai ole rakastanut vanhepianikaan sydämestäni. Olen kuitenkin auttavainen ja suhthyvin käyttäytyvä mies (vanhapoika 50v.). Näin keski-ikäisenä olen yhä useammin yrittänyt tehdä itseanalyysia itsestäni ja tuloksena on etten osaa rakastaa vilpittömästi ja enakkoluulottomasti suhtautua (arvostelematta mielessään) uusiin ja vanhoihin tuttavuuksiini. Jollain tavalla olen tunnevammainen ihminen, joka ei osaa rakastaa.Näin se on. Ennemmin eläisin koko ikäni onnellista elämää tyytyväisenä, vaikka se olisi sitten vähän tylsää ja tasaistakin. Mikään ei ole niin hirveää kuin kokea rakastumisen ja onnen hetkiä ja sitten menettää se. Ei se ole sen arvoista. Olen yhden ainoan kerran rakastunut (ihastunkin todella harvoin) ja olin todella onnellinen. Se ihminen on parasta, mitä minulle on tapahtunut, olimme ensin parhaita ystäviä ja sitten rakastavaisia. Kukaan ei koskaan ole ymmärtänyt minua niin hyvin tai saanut minua nauramaan tai itkemään niin paljon. Sitten menetin sen ihmisen. Ikävöin häntä joka solullani. Kenenkään muun seura ei saa minua yhtä iloiseksi eikä elämäni ole sen jälkeen ollut enää entisellään. Parasta oli, kun eleli onnellisesti sinkkuna eikä vielä osannut kaivata sellaista, jota ei ole kokenut. Vaikka koin hänen kanssaan elämäni parhaat hetket, oli hänen menettämisensä niin kova pala, että toivon, etten koskaan olisi tutustunut häneen. Rakastan häntä edelleen.
Muita vastaavaa kokeneita?