Minusta karppaus ei OLE ERITYISRUOKAVALIO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24223999]Röppö, pakko kysyä: oletko ihan varma että rollolainen valittaa että rahasta on tiukkaa? Minusta hän ei valita, mainitsee kyllä ettei ole häävit tulot, mutta valittaako? Minusta tuntuu että ennemminkin rollolle valitetaan sen tuloista ja sätitään jos milloin mistäkin ostoksesta, että ei sais kun ei oo varaa.[/QUOTE]

Ok,valittaa oli ehkä väärä sana valinta...
Mutta koko aika jotenkin sitä vähävaraisuutta jos nyt näin saa sanoa pitää tuoda julki ja puida paljon mihinkin ostoksiin meni rahaa ja kun cittarista ostaa ostokset menee enemmän ku prismasta olis saanut samat 20 euroo halvemmalla jne..
Niin ihmetyttää miksi ei itse tehnyt kakkua,kun tulisi huomattavasti edullisemmaksi,kuin tilata leipomosta.

[QUOTE="Anne";24224276]Normaalimpaa käydä kerran viikossa pa*skomassa väärin päin olevaa käpyä? Piereskelemättä ja kivuttomasti 2kertaa päivässä on ihan hyvä.[/QUOTE]

Mä käyn kahdesti tai kolmesti viikossa,ihan kivuttomasti.
Pieni sievä paketti,tottakai se paska lentää jos ahdetaan sitä hiilarihöttöö kaksin käsin naamaan.Ja piereskely ja satunnaiset ummetukset loppui kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24226563:
Ok,valittaa oli ehkä väärä sana valinta...
Mutta koko aika jotenkin sitä vähävaraisuutta jos nyt näin saa sanoa pitää tuoda julki ja puida paljon mihinkin ostoksiin meni rahaa ja kun cittarista ostaa ostokset menee enemmän ku prismasta olis saanut samat 20 euroo halvemmalla jne..
Niin ihmetyttää miksi ei itse tehnyt kakkua,kun tulisi huomattavasti edullisemmaksi,kuin tilata leipomosta.

Kyllä säkin oon yks kiusaaja.. Tämä ketju oikein osoittanut sen. Samoin Rieputarallaa. Pahimmasta päästä.

[QUOTE="vieras";24226703]Mä käyn kahdesti tai kolmesti viikossa,ihan kivuttomasti.
Pieni sievä paketti,tottakai se paska lentää jos ahdetaan sitä hiilarihöttöö kaksin käsin naamaan.Ja piereskely ja satunnaiset ummetukset loppui kokonaan.[/QUOTE]

Ei lennä. Ei ole mikään vakio, että jos syöt leipää niin paskot varpusparvia. Minä jos syön leipää niin tuotos on sitä käpyä kerta viikkoon..

ja kaikkea oli riittäväati, kakukkin oli vierasmäärään nähden iso, mutta eihän se ritä jos tosiet ottaa jos lisää kun osa porukasta oo vielä edes sitä palastakaan ottaneet

Miten se kakku saatto olla vierasmäärään nähden iso, jos kakku ei riittäny kun joku ehti ottaa lisää ennen kun kakusta on kaikki saanu ekan palasen? Jos nää kaks ilman jäänyttä ois saanu ne palasensa, niin silloinhan kakku ois loppunu kesken kun nää kaks lisää ottanutta ei oiskaan enää saanu lisää?

En ymmärrä miten kesken loppuvaa kakkua voi olla riittävästi. Vain siksi että kaksi teinityttöä otti lisää kakkua, vaikka kaks henkeä ei ollu vielä saanu omia palasiaan.

[QUOTE="huhhuh";24226921]Kyllä säkin oon yks kiusaaja.. Tämä ketju oikein osoittanut sen. Samoin Rieputarallaa. Pahimmasta päästä.[/QUOTE]

No niin on :(

Ihan varmasti ei olis kellekään muulle vähävaraiselle palstalaiselle alkanut nillittää mistään kakkujen ostamisesta!!! Joo, jos jossain säästää sen 20 senttiä muutaman kerran viikossa, niin niillä rahoilla voi vaikka ostaa sen kakun!

Perkele, jos kiusaatte, niin pysykää edes asiassa älkääkä jauhako skeidaa!!!

Ilkimys-röppö!!!

Jotne en tenhnty väärin kun en tehnyt siskoleni karppiruokaa, kun oli pojan ripppijuhlat. Ja jos on tarjolla lohi ja kinkkuleipiä, nisät vo karppi syödä ne päällise ja jättää leivän syömätä. Myös kakusta hän voi mielstäni syödä kermat ym, samoin vioileipäkakusta ne majoneesit ja koristeet. Myös broilersalalista hän olis voinut jättää ne riisit syömättä. poropiirkastakin olsi voinut syödä vain sen porotäytteen.

muuhun en puutu kun tuohon otsikkoon. kyllä se on erityisruokavalio jos lääkäri sen määrää.

[QUOTE="huoh";24227828]Ja tuo sun pikkukuvasi on ihan hirvee. Että jos ajattelet sen olevan jotenkin "cool", ei se sitä ole :D[/QUOTE]

Sen ei ole tarkoitus olla cool... :D
Se on VITSI...jos tiedät mitä se tarkottaa :D

Jutun tajuu jotkut ja sulle en jaksa ees alkaa selostaa..koska aivan sama mitä ajattelet musta ja mun kuvasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24227902:
Sen ei ole tarkoitus olla cool... :D
Se on VITSI...jos tiedät mitä se tarkottaa :D

Jutun tajuu jotkut ja sulle en jaksa ees alkaa selostaa..koska aivan sama mitä ajattelet musta ja mun kuvasta :)

Joo ei tarvitsekaan selostaa. Aika karmee kuva se on silti.

ööh....miks tätä ketjua saa jatkaa ja jatkaa mutta sitten taas on ketjuja jotka suljetaan parin sivun jälkeen? Tässäkin ketjussa on aika paljon heitelty kuraa ja käytetty asiatonta kieltä, ja jopa itse keittiönoita on osallistunut ketjuun, ilmeisesti tarkoituksenaan ohjailla ketjua "parempaan suuntaan" mutta hei hani, nääthän sä ettet sä onnistu siinä.....

En tiedä mitä karppaustyyliä sä noudatat mutta kyllä mulle voi tulee ykkösenä ja yritän välttää kasvirasvoja. Isot määrät öljyä ei todellakaan ole terveelllistä, tulee liikaa omega 6. Oliiviöljy ja kookosöljy ovat ainoita poikkeuksia, niissä ei ole juuri omega 6. Mutta esim. rypsiöljyssä on omega 6 todella paljon.

tähän omega 6:een haluan vielä sen verran mainita että sen on sanottu pitävän kehossa yllä tulehdustilaa, kun taas omega 3 lieventää tulehduksia.

mie käytän satunnaisesti voita mutta säännöllisesti oliiviöljyä ja kookosöljyä. rypsiöljyä en voi käyttää koska en kykene sitä maun vuoksi syömään :x sen maku tunkee läpi ihan kaiken.

sitten niistä sydäntaudeista ja voin yhteydestä siihen... "- Itse asiassa virallisen kannan rinnalla on koko ajan esiintynyt toinen näkemys, jonka mukaan eläinrasvoilla ei ole merkitystä vaan että kasvirasvat ovat terveysriski! Samaan tulokseen päätyi jo 1950-luvulla tutkija Ancel Keys, joka havaitsi ensimmäisenä rasvojen ja sydäntautien välisen yhteyden. Hän tosin osoitti, etteivät sydäntaudit johdu eläinrasvoista, vaan hydrogenoiduista kasvirasvoista ja transrasvoista. Ne toimivat ravinnossamme kuin vääränlaiset, yhteensopimattomat rakennuspalikat. Ne ovat sydänsairauksien lisäksi syypäitä moniin muihinkin nk. hyvinvointisairauksiin. " lähde: Artikkeli suosittelen lukemaan tuon artikkelin ennenkun rupeaa väittämään mustaa valkoseksi.

Toki kaikki allergiat ja yliherkkyydet täytyy ottaa huomioon omaa ruokavaliota koostettaessa.

Yhteistyössä