Minusta ei ole mihinkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Olen 36v kotiäiti ei ammattia.20v kävin lukioo 2,5v lopetin kun en pärjännyt.Eilen menin tietokonekurssille koska sain syksyllä kauppikseen opiskelupaikan.Tajusin eilen etten pärjää en vaikka kuinka lukisin pää ei vain toimi.Mieheni ei tätä ymmärrä koska on akateeminen.Pitääkö minun jättää hänet että hän saa fiksun vaimon?minusta ei ole opiskelemaan.Onko ammatteja joihin ei tarvitse paljon lukea?mitä teen?

Aikanaan mulle suositeltiin jo 17v eläkettä kun en tulisi pärjäämään harmittaa kun en sitä ottanut.Tunnen pilaavani mieheni ja lapseni elämän.mieheni saa hävetä kun sillä tyhmä vaimo muiden vaimot maistereita,sairaanhoitajia yms.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Aikanaan mulle suositeltiin jo 17v eläkettä kun en tulisi pärjäämään harmittaa kun en sitä ottanut.Tunnen pilaavani mieheni ja lapseni elämän.mieheni saa hävetä kun sillä tyhmä vaimo muiden vaimot maistereita,sairaanhoitajia yms.

Jaa,no jos sulla on ihan todetusti jotain viivästymää,niin sitten kannatta varmaan ottaa yhteyttä lääkäriin ja hakea eläkettä uudelleen... Ja tuskin se ammatti tuo avioliitossa onnea,eiköhän se ole joku ihan muu.

Kaippa sillä miehelläsi on ollut syynsä naida sinut, mihinkäs ne olisivat kadonneet? ;) Eikä ihan päivässä kannata luovuttaa minkään opiskelun kanssa. Jos 2kk:n päästä et ole edistynyt, mene kaupan kassalle, siistijäksi tms.

mä opikelen merkonomiksi ja meidän luokalla on yksi joka oikeasti on tod.yksinkertainen ja ei ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäis ja hänkin kuitenkin on selvityny 2vuoden opikelussa jo yli puolenvälin.
sä pärjäät vallan mainiosti kun uskot itseesi

No aikanaan nuorisopsykiatri tarjos eläkettä.Fyysinen työ ei käy kun selässä skolioosi ja reuma en saa tehdä liian raskaita töitä.Juu ei ole lukihäiriötä ja kilpirauhaskokeet ok.Tuntuu että miestäni nykyään painaa mun tyhmyys pakottaa vaan jatkamaan vaikka näkee ettei tule mitään.

Yhteistyössä