Minulla on paras mahdollinen mies!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Noh, oma rakkauteni kyllä kuolisi jos minua lyötäisiin tai petettäisiin. Rakkaus on sydämessä, mutta se vaatii luottamusta ja arvostusta, kunnioitusta toiselta ja huomioimista. Eli niitä ominaisuuksia ;)

Kuolisiko rakkautesi lapsiisikin, jos he pettäisivät sinut tai löisivät sinua? Ei minun ainakaan, eikä mieheenikään. Inhoaisin ja vihaisin varmasti ja miettisin miljoona kertaa miten hän saattoi tehdä niin, mutta ei se rakkaus katoaisi, silloin pitäisi vain tehdä päätöksiä järjellä jos ei pystyisi enää elämään yhdessä.

Lisäsitkin näköjään jo vastauksen lapsista. Eli kyllä sellainen rakastaminen on mahdollista, ainakin mulla, myös miestä kohtaan.

Miten on kuolisiko rakkautesi miestäsi kohtaan jos hän hakkaisi lapsianne? Vai annatko anteeksi kerta toisen jälkeen,koska rakastat?

Kotilehmä

Kieltämättä aika mielenkiintoinen ajatteluero! Itsekin haluan juuri tämän miehen, jota nyt rakastan mutta en voi sanoa, että rakastaisin jos se olisi millainen hyvänsä. Eli jos se ei koskaan olisi kotona, ei koskaan tekisi kotitöitä, ei koskaan haluaisi seksiä minun kanssa, ei koskaan hellisi minua vaan jopa haukkuisi ja olisi väkivaltainen, niin "oli se millainen hyvänsä" lausetta en itse voisi käyttää. Rakastan häntä sellaisena kuin hän nyt on ;)

Mä oon Emilynin kanssa siinä samaa mieltä että lastaan ei voi valita ja hänelle varmaan helpommin pystyy antamaan synnit anteeksi.

Mä en voisi olla miehen kanssa joka pettäs, käyttäs henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa tai esim. jois tai pelais perheen kodin ja rahat.
Miehen voi onneksi valita.

Kotilehmä

Kieltämättä aika mielenkiintoinen ajatteluero! Itsekin haluan juuri tämän miehen, jota nyt rakastan mutta en voi sanoa, että rakastaisin jos se olisi millainen hyvänsä. Eli jos se ei koskaan olisi kotona, ei koskaan tekisi kotitöitä, ei koskaan haluaisi seksiä minun kanssa, ei koskaan hellisi minua vaan jopa haukkuisi ja olisi väkivaltainen, niin "oli se millainen hyvänsä" lausetta en itse voisi käyttää. Rakastan häntä sellaisena kuin hän nyt on ;)

"Hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt olet" Eipä mitkään turhat sanat! Minäkin rakastan miestäni kauheasti ja en häntä vaihtaisi, mutta jos se rupeaisi kauheaksi, epäluotettavaksi riistäjäksi niin en minä enää hänen kanssaan olisi. Ja tuskin edes rakastaisin, ei se olisi enää sama ihminen.
Toki ihmiset muuttuu elämän tilanteen mukaan, mutta jos muutokset olisivat kauhean jyrkkiä ja sattuisi vakavia asioita, niin en minä sellaista ymmärtäisi.

Mut onneks ei semmosia merkkejä ilmassa ole, et tuo kultu tuosta mikskään olisi muuttumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Noh, oma rakkauteni kyllä kuolisi jos minua lyötäisiin tai petettäisiin. Rakkaus on sydämessä, mutta se vaatii luottamusta ja arvostusta, kunnioitusta toiselta ja huomioimista. Eli niitä ominaisuuksia ;)

Kuolisiko rakkautesi lapsiisikin, jos he pettäisivät sinut tai löisivät sinua? Ei minun ainakaan, eikä mieheenikään. Inhoaisin ja vihaisin varmasti ja miettisin miljoona kertaa miten hän saattoi tehdä niin, mutta ei se rakkaus katoaisi, silloin pitäisi vain tehdä päätöksiä järjellä jos ei pystyisi enää elämään yhdessä.

Lisäsitkin näköjään jo vastauksen lapsista. Eli kyllä sellainen rakastaminen on mahdollista, ainakin mulla, myös miestä kohtaan.

Miten on kuolisiko rakkautesi miestäsi kohtaan jos hän hakkaisi lapsianne? Vai annatko anteeksi kerta toisen jälkeen,koska rakastat?

Ei hän hakkaisi, tai sitten kaikki tämä olisikin ollut vain harhaa. Hän ei olisi se mies jonka nyt tunnen. Eli tästä juuri tuloksena se että ihmisethän voivat muuttua ja sen vuoksi myös tunteet ja tilanteet. Lapset ovat aina etusijalla, koska he eivät voi puolustaa itseään. Jos mieheni lyö lapsiamme, otan lapset ja lähden. Rakkaus ei kuole, rakastan vielä sitä miestä joka hän oli, mutta en sitä millaiseksi hän tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Ei hän hakkaisi, tai sitten kaikki tämä olisikin ollut vain harhaa. Hän ei olisi se mies jonka nyt tunnen. Eli tästä juuri tuloksena se että ihmisethän voivat muuttua ja sen vuoksi myös tunteet ja tilanteet. Lapset ovat aina etusijalla, koska he eivät voi puolustaa itseään. Jos mieheni lyö lapsiamme, otan lapset ja lähden. Rakkaus ei kuole, rakastan vielä sitä miestä joka hän oli, mutta en sitä millaiseksi hän tuli.

Eli me ollaan samaa mieltä, selitetään asiat vaan vähän eri tavalla =)

Mieheni ei ole erityisen komea, on hän toki hoikka ja leveähartiainen. Varsinkaan hän ei ole nuorekas, pikemminkin vähän ikäänsä vanhemman näköinen. Älykäs hän on ja tekee minun mielestäni arvokasta työtä. Hän on aivan ihana isä ja isäpuoli. Rakastaa minua paljon ja on hyvä ja luotettava minulle. Kotitöitä ei todellakaan tee tarpeeksi ja on hajamielinenkin. Exäni oli romanttisempi ja huomaavaisempi. Ihme juttu... En kestä ajatustakaan mieheni - erittäin ihanan, mutta epätäydellisen - menettämisestä. Olen sitoutunut häneen enkä muusta tiedä :).

Yhteistyössä