Mun mies on täydellinen. Se on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhauma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhauma

Vieras
täydellinen isä, sillä on tosi pitkä pinna, se on komea ja karismaattinen, se on hellä ja loistava rakastaja, se tekee kotitöitä enemmän kuin minä, meillä on yhteisiä harrastuksia, sillä on loistava huumorintaju ymym.

Juujuu, mutta; se ei koskaan sano, että se rakastaa, eikä ole (koskaan ollut) erityisen kiinnostunut seksistä (vaikka siis onkin loistorakastaja) tai muistakaan hellyydenosoituksista.

Ottaa itsetunnolle ja tekisi mieli hakea hellyys muualta.

Mikä painaa vaakakupissa? Olenko ihan liian vaativa?

Olet liian vaativa. Ei samassa ihmisessä voi kaikkia hyviä ominaisuuksia olla. Ole nyt vaan tyytyväinen ja etsi onnesi yhteisestä arjesta! Haaveita ja toiveita saa aina olla ja niitä voi pyytää toiselta, mutta ei ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolella!

Siten, että kun joskus harvoin rakastellaan, nin seksi on ihan taivaallista. Silloin kyllä hellii ja ottaa huomioon+sessiot ovat tosi pitkiä ja ihania. Mutta arjesta puuttuvat silitykset, hipaisut, pusut ja halit.
Voi olla loistorakastaja, mutta seksi vähissä!

Ps. Provo?? :o Miksi?? Ei todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miten :
voi olla loistava rakastaja parisuhteessa, jos ei osoita hellyyttä?

Meillä on vähän samankaltainen tilanne. Oikeestaan kaikkeen muuhun olen tyytyväinen, mutta noita hellyydenosoituksia (esim. haleja ja hipaisuja ohimennen, kehuja ulkonäöstä) on turha odottaa. Siis seksiä kyllä on 2-4 krt viikossa, mutta mitään ylimääräistä koskettelua ei sitten oikeastaan olekkaan. Ja kyllä olen asiasta puhunutkin...

eka kirjoitat että mies on hellä ja loistava rakastaja sitten myöhemmin et se on se teidän koko suhteen ongelma että mies ei ole juuri tuota!! mene ap hoitoon!! taitaa vika olla sinussa eikä miehessä.

Meillä seksiä ehkä 1-2krt/kk, vaikka minä haluaisin monta kertaa viikossa. Ollaan puhuttu myös, mutta keskustelu menee aina siihen, että mies ahdistuu ja sulkeutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on vähän samankaltainen tilanne. Oikeestaan kaikkeen muuhun olen tyytyväinen, mutta noita hellyydenosoituksia (esim. haleja ja hipaisuja ohimennen, kehuja ulkonäöstä) on turha odottaa. Siis seksiä kyllä on 2-4 krt viikossa, mutta mitään ylimääräistä koskettelua ei sitten oikeastaan olekkaan. Ja kyllä olen asiasta puhunutkin...

Alkuperäinen kirjoittaja turhauma:
Siten, että kun joskus harvoin rakastellaan, nin seksi on ihan taivaallista. Silloin kyllä hellii ja ottaa huomioon+sessiot ovat tosi pitkiä ja ihania. Mutta arjesta puuttuvat silitykset, hipaisut, pusut ja halit.

no ei se silloin kyllä ole loistorakastaja!!!!

Luitko vastauksen tuohon "ristiriitaan"?

Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaisia :
eka kirjoitat että mies on hellä ja loistava rakastaja sitten myöhemmin et se on se teidän koko suhteen ongelma että mies ei ole juuri tuota!! mene ap hoitoon!! taitaa vika olla sinussa eikä miehessä.

No me ymmärretään sana eri tavalla. Minä ymmärrän sen niin, että on "hyvä" rakastelemaan. Arjen hellyys siis uupuu ja seksi vähissä.

Miten tähän nyt juututtiin. Eikö kukaan ymmärrä oikeasti pointtia?

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja turhauma:

no ei se silloin kyllä ole loistorakastaja!!!!

KIITOS! Huh, kun tuli outo ryöpytys. :)

Ihmettelin jo, että eikö oikeasti kenelläkään samanlaista tilannetta. Puhuhminen aiheesta tosiaan tuntuu johtavan outoon mökötykseen ja ahdistuneeseen ilmapiiriin. Sikäli ihmeellistä, että muuten tuo samainen mies on myös hyvä puhumaan ja kuuntelemaan. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Perhana:
Mulla on aika pitkälle samanlainen mies kuin sulla ap! Joten ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Koittakaa saada asiat selvitettyä, puhumalla moni asia paranee. :hug:

Miksi vaihtaminen auttaisi asiaa. Rakkautta voidaan osittaa muullakin kuin kosketuksella. Hänen käytöksensä muuten vaikuttaa hyvin rakastavalta, Vaikka ei asiasta puhukaan tai ei välitä jatkuvasta koskettelusta. Ihmisillä todella on erilaiset tarpeet kosketteluun ja seksiin. Hänelle ehkä henkinen puoli on paljon tärkeämpää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:

Ihmettelin jo, että eikö oikeasti kenelläkään samanlaista tilannetta. Puhuhminen aiheesta tosiaan tuntuu johtavan outoon mökötykseen ja ahdistuneeseen ilmapiiriin. Sikäli ihmeellistä, että muuten tuo samainen mies on myös hyvä puhumaan ja kuuntelemaan. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Perhana:
Mulla on aika pitkälle samanlainen mies kuin sulla ap! Joten ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Koittakaa saada asiat selvitettyä, puhumalla moni asia paranee. :hug:

Meillä hellyyspulasta puhuminen auttaa aina vähäksi aikaa ja saan kehuja ja haleja. Seksin vähyys rassaa muakin ja siitä saadaan riidat ja mökötykset aikaiseksi. Jotkut asiat taitaa olla sellaisia, että niistä ei vaan pystytä puhumaan ilman riitaa, aiheensa sit kullakin.

Asia on mitä ilmeisemmin aika kiusallinen miehellesi. Jos hän vaistoaa yhtään syyttävää äänensävyä (oli sitä tai ei) niin varmasti silloin mennään mököttelyyn ja ahdistuneeseen ilmapiiriin.

Paljonko muuten itse sanot rakastavasi häntä ja annat niitä arkipäivän pieniä, mutta niin tärkeitä hellyydenosoituksia?

Jotenkin vaan tuosta tulee mieleen oma tilanne: mies on alkoholisti ja raitistunut helmikuussa.
Ennen olin aina joka sunnuntai maailman älykkäin kaunein, seksikkäin, haluttavin ja kaikinuolin täydellisin olento pällä man. Nyt kun ei juo perjantaita ja lauantaita, niin ei tule enä noita hyvittelypäiviä ja arvatkaa vaan muistanko mä yhtään sitä mikä olin perjantaina ja lauantaina, kun sen vaan, että toi hyvittelypäivä puuttuu |O
Mutta siis joo, tunne on inhottava, kun kaikki on oikeastaan ihan hyvin, mutta ei vaan saa niitä rakkaudentunnustuksia...

Näinhän se on järjellä ajateltuna. Kuitenkin; nyt mennään miehen tarpeiden mukaan, mitä seksiin ja halailuun tulee. Ajatus siitä, että minun tarpeeni tässä tärkeässä asiassa olisivat sivussa lopun elämääni, on ahdistava.

Perhanalle: Varmaan osittain jo siksi, että miesten "aina-valmiina-seksiin"-myyttiä pidetään sitkeästi yllä, on miehille harvinaisen vaikeaa puhua aiheesta...? Juu, ja kaikilla kai omat riidanaiheensa.

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Miksi vaihtaminen auttaisi asiaa. Rakkautta voidaan osittaa muullakin kuin kosketuksella. Hänen käytöksensä muuten vaikuttaa hyvin rakastavalta, Vaikka ei asiasta puhukaan tai ei välitä jatkuvasta koskettelusta. Ihmisillä todella on erilaiset tarpeet kosketteluun ja seksiin. Hänelle ehkä henkinen puoli on paljon tärkeämpää.

Voi paljon!! Ja yritän, niin paljon yritän välttää syyllistävää äänensävyä!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:

Asia on mitä ilmeisemmin aika kiusallinen miehellesi. Jos hän vaistoaa yhtään syyttävää äänensävyä (oli sitä tai ei) niin varmasti silloin mennään mököttelyyn ja ahdistuneeseen ilmapiiriin.

Paljonko muuten itse sanot rakastavasi häntä ja annat niitä arkipäivän pieniä, mutta niin tärkeitä hellyydenosoituksia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi paljon!! Ja yritän, niin paljon yritän välttää syyllistävää äänensävyä!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:

Äkkipäätä tämmöinen keittiöpsykologin ehdotus: jospa vähentäsit tuota, ehkä miehesi tarve arkipäivän hellyyteen tulee täytetyksi sinun aktiivisuudellasi ja hänelle ei siis jää tarvetta olla itse aktiivinen tässä suhteessa.

No kiitos "isälle" ehdotuksesta. Täytyy kokeillä. karu aavistus luitenkin, että sitten jää kaikki pois. Varsinkin kun tuntuu, että jos halaan, niin ei halaa takaisin (muuta kuin joskus silleen hätäisesti), ja jos pussaan, niin ei koskaan mene suudelmaksi.

Yhteistyössä