Miehessä on hyviä puolia. En olisi muuten rakastunut häneen. Tarkoitin sillä tulee suoraan töistä kotiin että ei ole toisia naisia

En kirjaimellisesti että tulee kotiin.
En minä täällä aina ole odottamassa häntä kuitenkaan.
En tiedä, onko hän kiinnostunut minusta naisena tai ihmisenä. Hän varmaan sanoisi, että on tietysti. Mutta en koe sitä, joten kai minun vastaukseni on että en koe niin. Eikä toki minua ujostele.
Nyt kun ajattelen häntä, niin hänen työnsäkin on juuri noin: välttää. Ei ole suuria intohimoja. Tekee työnsä, saa palkan, aivan sama. Ei ole välittänyt kouluttautua pitkälle, vaikka on älykäs ihminen. Ei vaan huvita.
Minä en ole itse vaniljaa. En mene elämästä minimipanoksella. Olen kiinnostununut, innostuva jne. Siitä tässä on kai kyse. Olen odottanut 5 vuotta, että mies maalaisi pyöräkatoksen. Ei tapahdu. En enää jaksa pyytää sitä.
Olen huomannut vähentäneeni tosi paljon panostani tähän kaikkeen. Pyykkivuoria on välillä, en jaksa siivota minäkään kun ei mieskään ja joka päivä ei ole lämmintä ruokaa. Kai tämä on sellaista hidasta luopumista sitten. Tai hidasta kuoleman odotusta. Haluaisin elävän suhteen: värikkään ja intohimoisen kuten itse olen.
Puhumista olen yrittänyt kyllästymiseen asti. Se on niin ison työn takana, että saan miehen puhumaan. En jaksa enää kovin usein nähdä sitä vaivaa kommunikaation, todellisen sellaisen, synnyttämiseksi. Kun ei mikään puhuttu kuitenkaan yllä tekojen tasolle. Monet turhat lupaukset kuulleena en enää vain jaksa.