miehen kanssa ulkomaan matkalle mutta minulla on kaksi ongelmaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohmy applepie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan takuuvarmasti sinulla on ainakin niitä kesävaatteita, tuskin sinä pitkähihaisissa olet ollut edellisiä kesiä Suomessakaan? Tuo uikkari puoli on ongelma, mutta toisaalta niitä varmaan saisi käytettynäkin edes jonkinlaisen ettei tarvitse kokonaan olla ilman!

Rahan puuttuminen onkin sitten isompi ongelma. Tosi noloa olisi peruuttaa matkaa, koska olisithan voinut kertoa miehelle rehellisesti tilanteen jo hyvissä ajoin.. ennenkuin varasi edes mitään. Siksi mietinkin että voitko käyttää vaikka visaa matkan aikana?

[QUOTE="mies";27105141]Voi miesparkaa. Varmaan kovat ennakko-odotukset reissulle ja pienelle lomaromanssille ja sitten mukaan tuleekin rahaton ämmä jolla maha möyryää, suoli pullistelee täynnä paskaa eikä seksiäkään tipu.

Luuletko että KUKAAN mies tällä planeetalla maksaisi ulkomaanmatkan naiselle pelkästään sen takia että saisi tästä kaverin katselemaan paikallisia museoita? Oikeasti?
[/QUOTE]

Ei tarvitse luulla, kun tiedän, että tuollaisia miehiä on olemassa. =) Minä olen käynyt miehen maksamalla matkalla, jossa kierreltiin nähtävyyksiä, rantoja, eri paikkoja, ostoskeskuksia. Minulle maksettiin koko matka, annettiin heti lentokentällä käyttörahaa ja lisää aina, kun rahat loppui. Olin yksin hotellihuoneistossa, joka oli isompi kuin oma asuntoni, siellä monta huonetta ja huoneet olivat lisäksi tilavia. Paikan päällä ei tarvinnut maksaa mitään, ostin kassikaupalla vaatteita ja tavaroita sekä nautin lomasta.

Ap:llakin voi olla samanlainen juttu kyseessä. Kaikki miehet eivät ole muna pystyssä olevia seksihulluja.

Ei tarvitse luulla, kun tiedän, että tuollaisia miehiä on olemassa. =) Minä olen käynyt miehen maksamalla matkalla, jossa kierreltiin nähtävyyksiä, rantoja, eri paikkoja, ostoskeskuksia. Minulle maksettiin koko matka, annettiin heti lentokentällä käyttörahaa ja lisää aina, kun rahat loppui. Olin yksin hotellihuoneistossa, joka oli isompi kuin oma asuntoni, siellä monta huonetta ja huoneet olivat lisäksi tilavia. Paikan päällä ei tarvinnut maksaa mitään, ostin kassikaupalla vaatteita ja tavaroita sekä nautin lomasta.

Ap:llakin voi olla samanlainen juttu kyseessä. Kaikki miehet eivät ole muna pystyssä olevia seksihulluja.

uskon todellakin että mies on juuri tuollainen kiltti ja aito. en usko hänellä olevan taka-ajatuksia.

[QUOTE="vieras";27106934]No otat niitä vaatteita mukaan, mitä sinulla on. Mutta tuohan nyt on aikaa surkeaa provoilua väittää, ettei omista yhtään lyhythihaista paitaa... :D :D[/QUOTE]

en oikeasti ole ehtinyt shoppailemaan ja nyt raha ei riitä siihen. on minulla rahaa mutta se on varattu muuhun tärkeämpään.

[QUOTE="vieras";27106940]Miksi et haluaisi harrastaa miehen kanssa seksiä, jos kerran rakastat häntä syvällä sydämessäsi?

:D :D[/QUOTE]

en halua, koska emme ole parisuhteessa ja naimisissa.

Yhteistyössä