V
"vieras"
Vieras
Missäs vaatteissa sä tämän kesän oot ollu, kun Suomessakin oli melkein 30 lämmintä?
Meinaatko ettei 30 asteessa voi olla farkuissa ja t-paidassa? (täähän ei kyllä koske ap:tä)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missäs vaatteissa sä tämän kesän oot ollu, kun Suomessakin oli melkein 30 lämmintä?
kotopuolessa oli enimmillään 15 astetta.
Ei tarvitse luulla, kun tiedän, että tuollaisia miehiä on olemassa. =) Minä olen käynyt miehen maksamalla matkalla, jossa kierreltiin nähtävyyksiä, rantoja, eri paikkoja, ostoskeskuksia. Minulle maksettiin koko matka, annettiin heti lentokentällä käyttörahaa ja lisää aina, kun rahat loppui. Olin yksin hotellihuoneistossa, joka oli isompi kuin oma asuntoni, siellä monta huonetta ja huoneet olivat lisäksi tilavia. Paikan päällä ei tarvinnut maksaa mitään, ostin kassikaupalla vaatteita ja tavaroita sekä nautin lomasta.
Ap:llakin voi olla samanlainen juttu kyseessä. Kaikki miehet eivät ole muna pystyssä olevia seksihulluja.
uskon todellakin että mies on juuri tuollainen kiltti ja aito. en usko hänellä olevan taka-ajatuksia.